Kristin Hexeberg Dysvik

Autorisasjon (1990)

Vøyenenga Legekontor Telefonnummer67 15 41 8067 15 41 ...
Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Kristin Hexeberg Dysvik er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Hexeberg Dysvik

Vanskelig å prate med

Nølende med å henvise til spesialist, selv om jeg ikke blir bedre hos henne. Vanskelig å ta opp ting man vil prate om.

Topp

Brukt henne som fastlege i årevis, kunne aldri tenke meg å bytte. Faglig dyktig, empatisk, og flink til å henvise deg videre når det trengs.

Veldig fornøyd

Kristin er god til å lytte, kommer med gode råd og er flink til å følge opp. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege!

Rolig og empatisk!

Kristin Dysvik er veldig flink til å vise empati, hun får deg til å føle at det du har å si betyr noe. Om det er ang. Medisinsk behandlig eller allternativt er hun åpen for forslag og kommer også med råd og egne erfaringer. Noe jeg syns er en god egenskap, da føler man seg med en gang likestillt noe som igjen skaper tillit. Jeg byttet til Dr.Dysvik for ca. 4 år siden og har vært utrolig fornøyd med henne som lege. Jeg har en kronisk lidelse som gjør at jeg ofte er hos legen. Eller evt. Har kontakt over telefon.

Venteværesle er ganske slitt og stolene er vonde å sitte på, noe som er litt dumt, for det er som regel en del pasienter og det kan fort gå en halvtime over avtalt time. Men det er alltid på radio og de har lesestoff for en hver interesse så det går som regel greit.

Men nå ser jeg meg nok nødt til å bytte, for makan til uhøfelige sentralbordkjerringer skal du lete lenge etter.
Det er en av dem som er veldig søt! Men hun er aldri å møte på telefon, hun tar mest prøver. De andre to som jobber ved sentralbordet er frekke og utålmodige, de får deg til å føle deg helt forferdelig og jeg får rett og slett vondt i magen hver gang jeg skal ringe for å få snakket med legen min. Det er grusomt!! Dette er utrolig synd, men om man blir psykisk nedbrutt av å kontakte legekontoret er det vel på tide å komme seg bort der ifra..

Dyktig, seriøs og venleg

Ho er ein dyktig lege som tar pasienten seriøst. Blir møtt med smil og ei følelse av at ho tar seg tid. Følger bra opp og gjer jobben på ein ordentleg måte. Ho henviser til spesialistar når det trengs. Veldig fornøgd med Kristin!