Jolanta Roessink

Autorisasjon (2006)

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Jolanta Roessink er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jolanta Roessink

Trygg kunskaprik, lytter til hva du har å si, sender videre til spesilist om nødbendig

Jolanta tar vare på sine pasienter
Til enhver tid, flink til å følge opp
Har gått hos henne siden hun begynte her, hun er enestående som person og lege

Interessert og veldig dyktig.

Interessert, faglig dyktig, enn som virkelig vil hjelpe, bruker tid på deg og ser deg, tar deg på alvor, skaper trygghet og forståelse. Glad, glad, blid, oppmuntrende.
Rask med tilbakemeldinger. En lege man får veldig respekt for og god tillit til. Håper ikke hun går av med en pensjon før om lenge, lenge..🤗

Uintresert

Jolanta er uintresert i sine pasienter, snakker på en nedlatende måte når det gjelder psykisk helse sier at dette er noe som går over og at man må skjerpe seg. Har altid dårlug tid, sitter og venter i ihvertfall 30min etter at timen din har startet. Når det gjelder undersøkelse må man selv mase om å få henvisninger. Dårlig oppdatert på sykdommer og symptomer.

Dyktig

Jeg har tatt opp flere temaer med henne, både om kroppen men også om psyken og hun svarer alltid på en profesjonell, jordnær og genuin måte.
Det eneste som er negativt er at jeg må vente litt lenge før jeg kommer inn til time, men så tenker jeg at hun kanskje tar seg god tid med andre pasienter også og gir kvalitet til alle, så da går det egentlig fint for meg å vente :-)

Trygg og kunnskapsrik

Hun gir seg ikke før hun har funnet ut hva som feiler meg? Er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Hun har til tider mye å gjøre, men tar seg likevel god tid til meg. Kan anbefale henne på det sterkeste