Jolanta Roessink

Autorisasjon (2006)

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Jolanta Roessink er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jolanta Roessink

Hjelpsom og lett tilgjengelig

Prøver altid å hjelpe, lege med stor hjerte. Bruker mye tid på pasienten og lytter faktisk hva du sier.

Flink lege

Opplever henne som flink og trivelig. Lytter og undersøker, og sender videre for mer utredning ved behov. Føler meg ivaretatt. Aksenten avslører at hun opprinnelig kommer fra et annet land enn Norge, men hun behersker norsk utmerket og forstår også min dialekt, også når jeg spøker.

Tillitsvekkende og rolig

Tar seg god tid til å høre, og noterer mye underveis. Undersøker når det er behov, og mitt inntrykk er at hun følger opp godt. Har fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært hos henne. Dessverre ofte nokså forsinket, en halvtime eller mer er ikke uvanlig.

Kunnskapsrik og jeg vil savne henne !

Det blir for kronglete reisevei å beholde fastlege i Oslo når man bor noen timer unna, så jeg må bytte fastlege.

En lege som ikke gir seg før alle muligheter er oppbrukt å finne ut av helseproblemer. Kjapp til å henvise til spesialister og andre undersøkelser hun mener er nødvendig for å få kartlagt årsak til helseplager.

Flink til å lytte og takler vanskelige samtaler på en utmerket måte. Jeg er svært fornøyd og har fått en topp kvalitet oppfølging av henne.

Eneste negative er at man ofte må vente for å komme inn selv med avtalt time.

Tar deg ikke på alvor, ikke oppdatert.

Jeg har hatt henne som fastlege i 9 år, og hun har enda ikke lest nok i journalen til å forstå sykdomsbildet mitt. Hun er avvisende og uinteressert. Hun ser på dataskjermen under hele konsultasjonen, og gjør minimalt med undersøkelser. Og hun gir deg en følelse av at du er i veien og bruker opp tiden hennes. Jeg har fått nok og bytter nå derfor fastlege til meg og mine barn. Unner ingen å ha henne som fastlege.