Otto Sandsdalen Romfo

Autorisasjon (1982)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Otto Sandsdalen Romfo er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Otto Sandsdalen Romfo

Den beste synes jeg

Har hatt Romfo som fastlege i 20 år. Han har alltid hatt tid til meg når jeg har hatt behov for det, han har ivaretatt meg meget godt som pasient og han er utrolig dyktig i faget sitt. For meg finnes det ingen annen lege å gå til. Selv etter at jeg flyttet fra Oslo har jeg beholdt ham som min fastlege, og det vil jeg fortsette med.

En mønsterlege

Jeg har hatt Dr. Romfo som min lege i over 20 år og oplever ham som et mønster på hva en god lege skal være. Faglig innsiktsfull, vennlig og imøtekommende, stiller de rette spørsmålene og er alltid opptatt av pasienten ikke seg selv. Gir seg ikke om du har sykdomsproblemer som er diffuse og vanskelige å komme til bunns i.

Ikke rart han er populær, noe som dessverre har den ulempe at ventetid på konsultasjon kan bli lengre enn for andre leger. Er det akutt så pleier det hjelpsomme personalet på Tåsenklinikken sort sett å ordne en hastetime likevel.

Oslos beste fastlege?

Faglig dyktig, også på idrettskader. Empatisk og hyggelig, og selv med korte timer oppleves det alltid som Otto har nok tid. Det forklarer kanskje også at han iblant er litt forsinka, men det er en pris det er lett å betale for å bli gitt den tida man selv behøver.

Faglig dyktig og oppdatert

Han kan sitt fag, og vet å behandle mennesker. I tillegg til faglig oppdatert kunnskap i de områder jeg kan bedømme, har han humor, fleksibilitet (så mye systemet tillater) og en utrolig evne til å fokusere på pasienten i den tilmålte tid som er til rådighet. Heldig er den som under i hans vinger!

Fantastisk flink

Familien har hatt han som lege i 3 generasjoner, jeg fra jeg var 13 og er nå 40:) Han har alltid tid og tålmodighet til å lytte, han tar deg på alvor og gir seg ikke før han har funnet ut av problematikken du kommer med.