Cathrine Rossland

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Cathrine Rossland er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cathrine Rossland

Er veldig fornøyd

Hun har vært fastlegen til vår familie i 5 år. Veldig hjelpsom, rask, vennlig og tålmodig.
Vi er veldig fornøyde.

God behandling og service

Var på besøk hos denne legen for kort tid siden. Hun hjalp meg med alle problemene mine og ordnet med oppfølgingtime. Anbefalte også andre sjekker siden jeg sjeldent er hos lege, noe som også var veldig positivt :) Var litt ventetid, men langt i fra alvorlig. Hun beklaget for ventingen og var positiv gjennom hele legetimen. Tror absolutt jeg har fått en god fastlege.

Uinteressert

Hun husker ingenting om meg fra gang til gang, og vil bare få de 15 minuttene overstått. Ikke interessert ikke å finne løsninger på problemer.

Solid

Har hatt Cathrine som fastlege i 2 år, og hun er en solid, dyktig lege. Hyggelig er hun også. Det eneste negative er at jeg litt for ofte kommer til vikarer.

Vikaren er ok, men man trenger kontinuitet i fastlegetjenesten, det er jo det som er poenget...:)

Dårlig

Kommer inn 15 minutter for sent, og hun møter meg med at jeg har 10 minutter på meg for da skal hun til lunsj.
Får ikke tid til alt på 10 minutter og da får jeg beskjed om å bestille ny time.
Har ikke tid til å fly til lege tre ganger i uken for å få gjort det jeg skal!!