Cathrine Rossland

Autorisasjon (2004)

Cathrine Rossland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cathrine Rossland

Veldig fornøyd

Har hatt Rossland som fastlege i mange år, og hsr ingen planer om å skifte fastlege. Enkelt å gå time i motsetning g til et par andre leger på senteret.

IKKE FORNØYD

Finner raske løsninger på problemet, henviser fordi hun ikke vil ta seg tid til å bli kjent med pasienten. Dårlig på å kommunisere og vise empati. Er mere opptatt av nav systemet en pasienten.

Dyktig, engasjert og lyttende lege

Cathrine har vært min fastlege mer enn 13 år. Hun er veldig flink lege. Det som er fint med Cathrine er at hun er flink til å lytte, at hun bryr seg og engasjerer seg for at jeg skal få den hjelpen som jeg behøver. Det kan anbefales.

Kjempe flink og dyktig lege!

Har hatt Cathrine som fastlege i 6 år, har aldri gått ut fra legekontoret uten å få en løsning på problemene mine. Hun har fulgt opp godt og henvist videre ganske raskt ved mistanke. Opplever henne som forståelsesfull og lyttende.
Anbefales på det sterkeste!

Dyktig, kunnskapsrik og engasjert lege

Cathrine har vært fastlegen min i 12 år og jeg har vært godt fornøyd alle disse årene. For to år siden fikk jeg kreft og hun har vært en utrolig støttespiller gjennom diagnostisering, behandling og rehabilitering. Hun ser meg som pasient, kjenner systemet godt og er alltid konstruktiv i sine tilbakemeldinger. Hun tar seg god tid og det fungerer fint både å møte opp fysisk og å ta evt konsultasjoner over nett.