Cathrine Rossland

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Tlf: 22 90 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Cathrine Rossland er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cathrine Rossland

Oppfattet som flink og lyttende

Fikk hun som vikarlege. Hun lyttet og fikk med seg detaljer om min sykehistorie. Opplevde ingen stress fra hennes side og følte hun tok seg veldig god tid.0

Er veldig fornøyd

Hun har vært fastlegen til vår familie i 5 år. Veldig hjelpsom, rask, vennlig og tålmodig.
Vi er veldig fornøyde.

God behandling og service

Var på besøk hos denne legen for kort tid siden. Hun hjalp meg med alle problemene mine og ordnet med oppfølgingtime. Anbefalte også andre sjekker siden jeg sjeldent er hos lege, noe som også var veldig positivt :) Var litt ventetid, men langt i fra alvorlig. Hun beklaget for ventingen og var positiv gjennom hele legetimen. Tror absolutt jeg har fått en god fastlege.

Uinteressert

Hun husker ingenting om meg fra gang til gang, og vil bare få de 15 minuttene overstått. Ikke interessert ikke å finne løsninger på problemer.

Solid

Har hatt Cathrine som fastlege i 2 år, og hun er en solid, dyktig lege. Hyggelig er hun også. Det eneste negative er at jeg litt for ofte kommer til vikarer.

Vikaren er ok, men man trenger kontinuitet i fastlegetjenesten, det er jo det som er poenget...:)

Dårlig

Kommer inn 15 minutter for sent, og hun møter meg med at jeg har 10 minutter på meg for da skal hun til lunsj.
Får ikke tid til alt på 10 minutter og da får jeg beskjed om å bestille ny time.
Har ikke tid til å fly til lege tre ganger i uken for å få gjort det jeg skal!!

Sur og likegyldig

Hadde et dårlig besøk hos denne legen. Hun var rett og slett pottesur og ville ikke en gang presentere seg for meg. Slet med et skadet kne og fikk beskjed om at jeg hadde kommet alt for tidlig for å undersøkedet. Dette til tross for store smerter og klikkelyd i kneet i 3 uker. Undersøkelsen av kneet var heller ikke noe å skryte av. Satt på benken og hun tok litt på kneet. Er glad jeg ikke har hun som fastlege.

En av de Beste

Hun kommuniserer godt med sine pasienter, og er dyktig i sin fagelige vurdering.
Samt er hun hyggelig,ialt er jeg meget fornøyd.

Varm, omsorgsfull og lyttende

Jeg har hatt store medisinske utfordringer det siste året, og har virkelig fått kjenne på kroppen hva det vil si å være syk og trenge hjelp. Da har Cathrine vært gull verdt for meg, og jeg er utrolig takknemlig for at hun er legen min - hun bryr seg, lytter til det jeg har å si, hjelper meg videre med ulike henvisninger og følger opp min situasjon. Jeg kunne aldri hatt en bedre fastlege, og kommer aldri til å bytte. Har aldri opplevd at det er vanskelig å få time, og selv om man noen ganger må vente fordi det er forsinkelser er ikke dette noe legen nødvendigvis kan noe for. Jeg kan virkelig anbefale henne til andre!

Uinteressert

Jeg har opplevd Cathrine Rossland som uinteressert i meg og mine problemer, spesielt når det gjaldt det å få hjelp til psykolog behandling. Hun viste veldig lite innsikt eller kreativitet.

Hyggelig, men med for dårlige kunnskaper

Veldig hyggelig, men jeg har en kronisk sykdom som er nokså vanlig og som hun hadde null kunnskaper om. Hun kunne nesten aldri svare på spørsmål som jeg kom med. En gang måtte jeg selv gå til apoteket for å spørre der om hvilken medisin de anbefalte og så tilbake til legen slik at hun kunne skrive ut resept...
Dårlig oppfølging. Pga min kroniske sykdom måtte jeg ha papirer fra lege til sykehus og Nav. Dette hadde hun elendige kunnskaper om og papirer ble fylt ut feil og feilsendt. Etter 1 år med bare rot så jeg ingen annen utvei enn å bytte fastlege.

En veldig flink, hjelpsom og god lege

Er veldig fornøyd med henne. Hun er veldig hjelpsom, tålmodig og flink til å lytte meg som pasient.

Veldig fornøyd

Det er veldig hyggelig å gå til henne! Hun virker flink..

Fantastisk flink lege!

En lege som ser og hører mer enn noen andre jeg har opplevd. Omsorgsfull og står på for meg som pasient.