Cathrine Rossland

Haugerud legesenter

2004

Haugerud legesenter Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Cathrine Rossland er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cathrine Rossland

Anbefales ikke

Jeg var innom der pga mulig skade og smerter som jeg har hatt i 2 mnd. De siste ukene har vært ille. Fikk beskjed om å komme tilbake senere. Følte ut som hun ikke hadde tid til å se nesten. Anbefales ikke. Kommer aldri til å bruke denne legen igjen.

Oppfattet som flink og lyttende

Fikk hun som vikarlege. Hun lyttet og fikk med seg detaljer om min sykehistorie. Opplevde ingen stress fra hennes side og følte hun tok seg veldig god tid.0

Er veldig fornøyd

Hun har vært fastlegen til vår familie i 5 år. Veldig hjelpsom, rask, vennlig og tålmodig.
Vi er veldig fornøyde.

God behandling og service

Var på besøk hos denne legen for kort tid siden. Hun hjalp meg med alle problemene mine og ordnet med oppfølgingtime. Anbefalte også andre sjekker siden jeg sjeldent er hos lege, noe som også var veldig positivt :) Var litt ventetid, men langt i fra alvorlig. Hun beklaget for ventingen og var positiv gjennom hele legetimen. Tror absolutt jeg har fått en god fastlege.

Uinteressert

Hun husker ingenting om meg fra gang til gang, og vil bare få de 15 minuttene overstått. Ikke interessert ikke å finne løsninger på problemer.