Cathrine Rossland

Haugerud legesenter

Autorisasjon (2004)

Cathrine Rossland er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cathrine Rossland

Dyktig, kunnskapsrik og engasjert lege

Cathrine har vært fastlegen min i 12 år og jeg har vært godt fornøyd alle disse årene. For to år siden fikk jeg kreft og hun har vært en utrolig støttespiller gjennom diagnostisering, behandling og rehabilitering. Hun ser meg som pasient, kjenner systemet godt og er alltid konstruktiv i sine tilbakemeldinger. Hun tar seg god tid og det fungerer fint både å møte opp fysisk og å ta evt konsultasjoner over nett.

Trygg, snill og kunnskapsrik lege

Jeg har hatt Cathrine som fastlege i 10 år og alltid fått den oppfølgingen jeg trenger. Hun har fulgt meg gjennom 2 svangerskap hvorav det ene var ganske tøft. Hun har alltid henvist meg videre ved behov.
Alltid time kort tid etter bestilling!

Telefon bestilling er håpløst. Bruk pasientsky :)

Anbefales ikke

Jeg var innom der pga mulig skade og smerter som jeg har hatt i 2 mnd. De siste ukene har vært ille. Fikk beskjed om å komme tilbake senere. Følte ut som hun ikke hadde tid til å se nesten. Anbefales ikke. Kommer aldri til å bruke denne legen igjen.

Oppfattet som flink og lyttende

Fikk hun som vikarlege. Hun lyttet og fikk med seg detaljer om min sykehistorie. Opplevde ingen stress fra hennes side og følte hun tok seg veldig god tid.0

Er veldig fornøyd

Hun har vært fastlegen til vår familie i 5 år. Veldig hjelpsom, rask, vennlig og tålmodig.
Vi er veldig fornøyde.