Cathrine Rossland

Haugerud legesenter
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Cathrine Rossland er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cathrine Rossland

Oppfattet som flink og lyttende

Fikk hun som vikarlege. Hun lyttet og fikk med seg detaljer om min sykehistorie. Opplevde ingen stress fra hennes side og følte hun tok seg veldig god tid.0

Er veldig fornøyd

Hun har vært fastlegen til vår familie i 5 år. Veldig hjelpsom, rask, vennlig og tålmodig.
Vi er veldig fornøyde.

God behandling og service

Var på besøk hos denne legen for kort tid siden. Hun hjalp meg med alle problemene mine og ordnet med oppfølgingtime. Anbefalte også andre sjekker siden jeg sjeldent er hos lege, noe som også var veldig positivt :) Var litt ventetid, men langt i fra alvorlig. Hun beklaget for ventingen og var positiv gjennom hele legetimen. Tror absolutt jeg har fått en god fastlege.

Uinteressert

Hun husker ingenting om meg fra gang til gang, og vil bare få de 15 minuttene overstått. Ikke interessert ikke å finne løsninger på problemer.

Solid

Har hatt Cathrine som fastlege i 2 år, og hun er en solid, dyktig lege. Hyggelig er hun også. Det eneste negative er at jeg litt for ofte kommer til vikarer.

Vikaren er ok, men man trenger kontinuitet i fastlegetjenesten, det er jo det som er poenget...:)