Anne Ruud

Kurbadet Legesenter

• Allmennmedisin
  • Anestesiologi

1995

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Anne Ruud er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Ruud

Faglig god, empatisk og pragmatisk

Har hatt dr Ruud som fastlege i flere år og er veldig fornøyd. Jeg opplever at hun er interessert, følger godt opp, er empatisk og er faglig veldig trygg. Anbefales!

Flink, grundig og hyggelig lege

Anne Ruud har vært min fastlege i mange år. Hun virker faglig sterk og er engasjert i pasientene. Er grundig og inngir tillit. Hun er hyggelig og lett å prate med.

Trygg og kunnskapsrik

Kunnskapsrik og oppdatert på medisiner, regelverk etc. Veldig bra lege og kjempe fornøgd etter å ha hatt henne som fastlege i ca 15 år

EN AV DE PROFESJONELT ENGASJERTE LEGER

Dr. Ruud er profesjonell og meget dyktig. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år og fortsatt fornøyd med hennes måte å behandle meg som en pasient på.

Avvisende og lite forstaaelsesfull lege

Jeg fikk akutt-time paa Kurbadet legesenter grunnet en infeksjon paa øyet. Tok samtidig opp en del andre symptomer som har meldt seg den siste tiden parallelt med at jeg er sykemeldt fra jobben grunnet utbrenthet (kontinuerlig tinnitus, ømhet/stivhet og frostrier/frysninger i kroppen, orker knapt gaa ut døren, sliten, humørsvingninger, sover urolig, men mye, gaatt ned i vekt, appetittløshet). Snakket først med en forstaelsesfull legestudent som tok meg paa alvor og ville kartlegge symptomene og ta en blodprøve. Da fastlegen kom inn i rommet avfeide hun dette og ønsket ikke vurdere symptomene utover infeksjonen (som hun brukte ca 5 sekunder paa aa vurdere), og ba meg ringe (ikke avtale time) til fastlegen min igjen om to uker (!). Ble raskt skysset ut av legekontoret selv om jeg var paa graatens rand paa grunn av denne behandlingen. Her kunne jeg ønske fastlegen kunne ha avsett 60 sekunder til aa faa innblikk i situasjonen min før hun henviste meg til aa komme tilbake igjen, og i det minste da sette opp en time. Det virket ikke som hun tok meg som pasient paa alvor. Har fastlege, Helene Berglund, ved samme legekontor, som jeg er veldig fornøyd med.