Anne Ruud

Autorisasjon (1995)

Anne Ruud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Ruud

Utrolig fin lege

Jeg byttet til Anne Ruud fordi jeg var misfornøyd med den forrige legen min. Opplever at hun husker meg fra gang til gang, og kan sette spørsmålene mine og de problemene jeg tar med inn på legekontoret i sammenheng med tidligere ting jeg har tatt opp - jeg trenger liksom ikke forklare _hele_ meg hver gang jeg er der. Hun tar alle spørsmål seriøst, og er flink til å forklare, og synes hun gjør en ordentlig vurdering hver gang. Synes hun balanserer det å være personlig og profesjonell ypperlig som lege.
Kurbadet legekontor har også en løsning der du kan bestille time over nett med sms-svar. Det er digg.

Kunnskapsrik, vennlig og ryddig.

Har hatt denne legen nå i flere år, og jeg må bare si at jeg er meget førnøyd med henne. Hun er det man kaller lege med stor L. På de aller fleste punkter er hun meget kunnskapsrik, og er det noe hun ikke er helt sikker på, sjekker hun opp dette, og følger det opp med kontrolltime noen dager senere.

Man trekker jo litt på årene etterhvert, og med en fast diagnose som har artet seg i flere forskjellige retninger, har hun vært veldig flink til å se hva som virkelig betyr noe, og hva som kan sees på som grunnløs bekymring fra min side.

Er også flink til å følge opp prøvesvar om det taes prøver.

Alt i alt en lege av meget god karakter, med høyt kunnskapsnivå.