Kathrine Holth Schaathun

Autorisasjon (2001)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Kathrine Holth Schaathun er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathrine Holth Schaathun

Super fastlege

Hyggelig og kunnskapsrik lege. Får bra hjelp ved hvert besøk hos Kathrine. 👍😁 kommer aldri til å skifte fastlege.

Dyktig

Jeg møtes med respekt og forståelse. Hun tar meg på alvor og Møter meg med tillit. Om hun ikke umiddelbart kan si hva som feiler meg, så blir jeg sendt videre for utredning hos spesialister, rtg. etc. Dette gir meg trygghet for at hun gjør sitt beste for å hjelpe meg, og for å ivareta min helse.

Faglig dyktig, lang venteliste

Jeg har hatt Kathrine som fastlege i over 10 år. Kathrine er faglig veldig dyktig, hun er veldig saklig og direkte, og kan til tider oppfattes som hard og streng. Det er ofte lange ventetider for en time. Da jeg slet psykisk var hun veldig støttende og hjelpsom, som jeg satte stor pris på. Noen ganger føles det ut som jeg får mindre tid enn jeg behøver, virker som hun har litt for mange pasienter i løpet av dagen.

Sympatisk og Proffosinell

Hun lyter , vurdere og skulle hu trenge hjelp til å tolke prøvene så ringer hunn en annen. Hun er veldig flink til å sende deg til spessialister så du får en gød å rask avklaring til /frisk/Ufør(midlertidir, ungufør)
Hun er alltid i tide og tar god tid tik å snakke og finne ut hva som hjelper passienten

Dyktig og empatisk

Jeg har hatt Kathrine som min fastlege i 7 år og alle gangene jeg har vært hos henne har jeg vært fornøyd med besøket. Hun har lang ventetid innimellom, men for meg er hun den beste legen. Hun er tilstede og lytter når man er hos henne. Hun er dyktig i sitt arbeid, og informerer grundig og bruker god tid på pasienten. Hun er også oppdatert på nye retningslinjer. Jeg anbefaler Kathrine på det sterkeste!