Kathrine Holth Schaathun

Autorisasjon (2001)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Kathrine Holth Schaathun er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathrine Holth Schaathun

ikke helt fornøyd..

Kathrine har vært min fastlege i flere år nå. Årsaken til at jeg ikke har byttet fastlege frem til nå, er rett og slett for at jeg ikke er hos legen ofte. De siste årene har jeg vært nødt til å dra til legen, da jeg har hatt ulike plager. Det er først da jeg forsto at Kathrine ikke er den riktige legen for meg og mine behov.

Hver gang jeg skal til hun er det en redsel inni meg. Jeg føler at jeg ikke blir trodd, og at Kathrine undervurderer mine plager og behov.

Det var en gang hun sa noe slikt som at "du har bare ett barn og sliter, verre blir det når du får flere barn". Kathrine har selv to eller tre barn. At hun grer alle under en kam, og undervurderer dine behov fordi du bare har ett barn er veldig dårlig. Alle mennesker er ulike, og alles behov er ulikt.

Ellers er Kathrine flink til å lytte og å henvise deg hvis det skulle være behov for det.

Helhetlig vurderer jeg Kathrine som en fastlege som er rimelig lei av å jobbe som fastlege i bydel Alna. Jeg føler ofte til tider at hun er lei av pasienter som klager og ønsker sykmelding. Jeg har jobbet siden jeg var tenåring, og har aldri vært hos legen før nå. Når jeg først er hos legen og sier at kroppen trenger å hvile vil jeg bli trodd. Jeg har aldri i mitt liv dratt til legen for å syte om mine plager, og når det først skjer vil jeg bli tatt på alvor.

På bakgrunn av ovennevnte skal jeg bytte fastlege. En fastlege som tar meg på alvor.

Dyktig lege

En faglig dyktig lege med empati og medmenneskelighet. Tar seg tid til en god konsultasjon, og man føler seg ivaretatt uten for mye dill dall.

Har dårlig tid, ringer ikke tilbake ved behov.

Det er dårlig mulighet for å komme i kontakt med legen. Hun. har ikke email. Jeg blir bedt om å laste ned en app.Jeg har ikke en telefon jeg lan laste den ned på. Jeg måtte gå på legevakten fordi fastlegen ikke tar seg tid til å høre på meg. Jeg har vært alvorlig syk i 4uker.Jeg kunne få time hos en annen lege. Nei jeg har fastlege fordi jeg vil ha en lege som kjenner meg

For meg er hun beste lege

Hun er veldig hyggelig ,grei , og støtter pasienter alltid, har vært veldig alvorlig syk , hun behandlet meg med medisin og moralsk støtte , Takk for hjelpen

Beste på Ellingsrud legesenter!

Kathrine er min lege i snart 15 år og jeg håper at hun fortsetter på Ellingsrud legesenter! Jeg har hatt erfaring med andre leger i samme senteret. De er dyktige, men det var godt å kunne komme tilbake til Kathrine.
Kathrine er høy kompetent, alltid lyttende og konstruktiv.
Hun kommer uoppfordret med forslag om undersøkelser selv om det gjelder en annen sak enn vi kom med. Ventetiden kan i noen tilfeller være kortere, men med så populær lege er det ikke rart at det er kø av pasienter.