Kathrine Holth Schaathun

Autorisasjon (2001)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Kathrine Holth Schaathun er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathrine Holth Schaathun

Dyktig og vennlig

Veldig fornøyd med Kathrine. Lytter til det man har og si, selv om man tar opp mer enn et problem. Flink til å vurdere sitasjonen og hittil har jeg fått gode råd og hjelp til det jeg har kommet for.

Gruer meg

Jeg gruer meg til de få gangene jeg skal til denne legen. Ikke veldig vennlig, ikke imøtekommende eller pasientvennlig. Kom inn med krykker og tydelig skade, og fikk spørsmål om hvorfor jeg var kommet. Ble helt satt ut av hele holdningen hennes. jeg er i en jobb der jeg trenger to hele ben, og må ha sykemelding. Skjønner hun er lei alle som kommer å skal ha sykemelding, men hun ser ikke Ann hver enkel person som kommer til henne, på det tidspunktet hadde jeg ikke vært hos legen på 3 år! Pluss at jeg aldri har vært sykemeldt før... Ble sur når jeg gjerne ville ta blodprøvene hos fürst og fikk det heller ikke. Hun ville bli fortest mulig bli ferdig med meg og ville ikke lytte(ikke sa hun så mye heller, var opptatt med pc)

Flink faglig, mn ikke menneskelig

Jeg har hatt denne legen i Mange år, grunnet til at jeg ikke har byttet er pga barna mine. Ønsket at de skulle ha en fagelig sterk lege. Men det er ikke alt, forstår jeg nå.
Jeg har i alle disse årene gruer meg til å gå til henne for jeg har hatt følelsen av at hun ikke lytter og ikke har trodd meg. Hun har sluttet å ta pasientene sine i hånden og har vist meg lite empati. Å gi meg en sykemelding er ikke det samme.
Svarer ofte veldig krass/små frekt når man spør om noe eller kommer med no forslag.
Stort sett gått med en dårlig følelse ut av kontoret for jeg har følt at hun ikke bryr seg.
En lege skal alltid være profesjonell, men da jeg ville gi en tilbakemelding når jeg følte jeg ikke ble hørt, begynte hun å heve stemmen betraktelig og lyttet ikke til meg. " Dette har jeg ikke tid til " og fikk vist veien ut. Syntes det er hårreisende at man ikke kan tilbakemelding til sin fastlege.
Et problem av gangen er greit, mn hvis fastlegen ikke kan bestille noen ekstra blodprøver på samme time, da er det noe alvorlig galt...

Utrolig Dyktig

Gir seg ikke før en løsning er funnet. Hun forklarer så det er forstålig og veldig god faglig kompetanse. Bruker tiden til å lytte og hjelpe deg så godt som mulig. Satser på å ha denne legen som overhode mulig.

Min favoritt!

Ærlig, direkte lege som hører på deg og får problemet løst! Hun er ingen "trøste-og-bære-lege" men likevel empatisk og flink. Henviser videre hvis det trengs. Super!