Siri Dautovic Schmidt

Bogerud Legesenter

2007

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bogerud Legesenter Telefonnummer23 13 40 9023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallerudveien 97 0693 Oslo
Siri Dautovic Schmidt er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Dautovic Schmidt

Kunnskapsfull, dyktig og tar deg på alvor!

Beste legen jeg noensinne har hatt kontakt med og klarer å se deg og dine medisinske problemer på en måte jeg aldri har opplevd tidligere. Jeg har nesten lyst til å legge til et ♥️. Takk for hjelpen!

Dyktig fastlege

Jeg er veldig godt fornøyd med Siri som fastlege. Hun lytter, tar grundige undersøkelser, og respekterer pasienten. Jeg setter også veldig stor pris på at hun gir tilbakemeldinger etter timen, selv om prøvene ikke viste noe.
Vikaren hennes, Ingvild Kolås, gjør også en kjempegod jobb - og er veldig flink til å følge opp saker i ettertid!

Siri er en fantastisk dyktig lege som tar deg på alvor og tar seg god tid. Lei meg for at jeg nå flytter og dermed må bytte lege. Kan virkelig anbefale Siri på det varmeste!

Best av de beste

lytter,tar deg seriøst,gir gode råd og veiledning.alltid et smil og godt humør,man kjenner at man faktisk blir (bedre) bare av og komme inn på kontoret hennes,fantastisk LEGE bare synd at det er en vikar som ødelegger alt, han er en knott som ikke lytter eller tar deg seriøst, PS kom fort tilbake SIRI

Dyktig og empatisk

Siri er en kjempefin lege som tar seg god tid til å lytte. Hun kommer med gode forslag, er rask og holder meg hele tiden informert om fordeler og ulemper. Jeg er imponert over den medfølelsen og kunnskapen hun utviser i en hektisk hverdag.

Anbefales!