Siri Dautovic Schmidt

Bogerud Legesenter
Stallerudveien 97 0693 Oslo
Siri Dautovic Schmidt er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Dautovic Schmidt

Siri er en fantastisk dyktig lege som tar deg på alvor og tar seg god tid. Lei meg for at jeg nå flytter og dermed må bytte lege. Kan virkelig anbefale Siri på det varmeste!

Best av de beste

lytter,tar deg seriøst,gir gode råd og veiledning.alltid et smil og godt humør,man kjenner at man faktisk blir (bedre) bare av og komme inn på kontoret hennes,fantastisk LEGE bare synd at det er en vikar som ødelegger alt, han er en knott som ikke lytter eller tar deg seriøst, PS kom fort tilbake SIRI

Dyktig og empatisk

Siri er en kjempefin lege som tar seg god tid til å lytte. Hun kommer med gode forslag, er rask og holder meg hele tiden informert om fordeler og ulemper. Jeg er imponert over den medfølelsen og kunnskapen hun utviser i en hektisk hverdag.

Anbefales!

Fantastisk lege!

Siri tar seg tid til pasient og pårørende, er rask og effektiv, og samtidig grundig og hjelpsom. Jeg var veldig fornøyd med lege på tidligere legekontor og var skeptisk til å bytte. Overgangen til Siri har derimot vært fullstendig smertefri.. :)

Hold deg langt unna!

Frekk og arrogant. Ikke respekt for andre menneskers tid. Om du ønsker en lege som betrakter deg som en klient - hold deg langt unna!