Siri Dautovic Schmidt

Tlf: 23 13 40 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siri Dautovic Schmidt er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Dautovic Schmidt

Dyktig fastlege

Jeg er veldig godt fornøyd med Siri som fastlege. Hun lytter, tar grundige undersøkelser, og respekterer pasienten. Jeg setter også veldig stor pris på at hun gir tilbakemeldinger etter timen, selv om prøvene ikke viste noe.
Vikaren hennes, Ingvild Kolås, gjør også en kjempegod jobb - og er veldig flink til å følge opp saker i ettertid!

Siri er en fantastisk dyktig lege som tar deg på alvor og tar seg god tid. Lei meg for at jeg nå flytter og dermed må bytte lege. Kan virkelig anbefale Siri på det varmeste!

Best av de beste

lytter,tar deg seriøst,gir gode råd og veiledning.alltid et smil og godt humør,man kjenner at man faktisk blir (bedre) bare av og komme inn på kontoret hennes,fantastisk LEGE bare synd at det er en vikar som ødelegger alt, han er en knott som ikke lytter eller tar deg seriøst, PS kom fort tilbake SIRI

Dyktig og empatisk

Siri er en kjempefin lege som tar seg god tid til å lytte. Hun kommer med gode forslag, er rask og holder meg hele tiden informert om fordeler og ulemper. Jeg er imponert over den medfølelsen og kunnskapen hun utviser i en hektisk hverdag.

Anbefales!

Fantastisk lege!

Siri tar seg tid til pasient og pårørende, er rask og effektiv, og samtidig grundig og hjelpsom. Jeg var veldig fornøyd med lege på tidligere legekontor og var skeptisk til å bytte. Overgangen til Siri har derimot vært fullstendig smertefri.. :)

Hold deg langt unna!

Frekk og arrogant. Ikke respekt for andre menneskers tid. Om du ønsker en lege som betrakter deg som en klient - hold deg langt unna!

Veldig fornøyd med Siri, men...

Har bare positive ting å si om Siri, men når hun nå går ut i nok en svangerskapspermisjon kommer man til hennes traurige vikar som på ingen måte kan fylle hennes sko.

God & snill

Siri er en søt og god lege!
første inntrykke var "dårlig tid, og jeg vet best"
men JEG tok FEIL!
dette stemte ikke i det hele tatt, hun tar seg tid, ser deg + hun gir det som for meg var det lille ekstra, hun gjør ikke noe uten at du selv er enig.

Hun er rett på sak, på godt og vondt. hun legger ikke noe imellom, no jeg synst eg skummelt, men også bra. lurer hun på noe, så spørr hun.
hun har tatt meg seriøst hver gang jeg kommer.

jeg synst Siri er den beste legen jeg har vært borti.

kunne sakt mye mer, men stopper med dette.

Grei nok

Bedre enn mange andre, men litt brå. Gir ikke inntrykk av å ha særlig god tid eller bry seg særlig om problemet. Men hun hører etter og virker jo grei likevel. Når jeg visste mer enn henne om min sykdom hørte hun på meg - men det skal jo ikke være sånn, at pasienten vet mer.

Hun har prøvd å løse problemene mine, prøvd nye medisiner osv, men det har sjelden fungert, og det ble ikke noe bedre av legebesøket.

Flink og lyttende

Dyktig, hører på det du sier. Veldig flink til å undersøke og konferere med andre. Grei å ha med å gjøre.

Kuleste legen jeg har hatt.

Vennlig, flink, dyktig og medmenneskelig. Jeg har kommet med diverse problemer, men hun har vært flink til å løse dem.

Den beste av de beste!

Hun er lyttende, gransker saken og gir seg ikke og tar deg på alvor. Beste fastlegen jeg har hatt noengang!