Siri Dautovic Schmidt

Autorisasjon (2007)

Siri Dautovic Schmidt er en av 560 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Dautovic Schmidt

Fantastisk lege!

Siri tar seg tid til pasient og pårørende, er rask og effektiv, og samtidig grundig og hjelpsom. Jeg var veldig fornøyd med lege på tidligere legekontor og var skeptisk til å bytte. Overgangen til Siri har derimot vært fullstendig smertefri.. :)

Hold deg langt unna!

Frekk og arrogant. Ikke respekt for andre menneskers tid. Om du ønsker en lege som betrakter deg som en klient - hold deg langt unna!

Veldig fornøyd med Siri, men...

Har bare positive ting å si om Siri, men når hun nå går ut i nok en svangerskapspermisjon kommer man til hennes traurige vikar som på ingen måte kan fylle hennes sko.

God & snill

Siri er en søt og god lege!
første inntrykke var "dårlig tid, og jeg vet best"
men JEG tok FEIL!
dette stemte ikke i det hele tatt, hun tar seg tid, ser deg + hun gir det som for meg var det lille ekstra, hun gjør ikke noe uten at du selv er enig.

Hun er rett på sak, på godt og vondt. hun legger ikke noe imellom, no jeg synst eg skummelt, men også bra. lurer hun på noe, så spørr hun.
hun har tatt meg seriøst hver gang jeg kommer.

jeg synst Siri er den beste legen jeg har vært borti.

kunne sakt mye mer, men stopper med dette.

Grei nok

Bedre enn mange andre, men litt brå. Gir ikke inntrykk av å ha særlig god tid eller bry seg særlig om problemet. Men hun hører etter og virker jo grei likevel. Når jeg visste mer enn henne om min sykdom hørte hun på meg - men det skal jo ikke være sånn, at pasienten vet mer.

Hun har prøvd å løse problemene mine, prøvd nye medisiner osv, men det har sjelden fungert, og det ble ikke noe bedre av legebesøket.