Henrik Siverts

Tlf: 23 18 31 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Henrik Siverts er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Siverts

Trygg og kunnskapsrik.

En veldig flink lege som tar seg tid til å høre/lytte på sine pasienters fremlegging av sine plager. Er en lege som ikke er skråsikker på alt, men konsulterer andre hvis han er i noen som helst tvil om hva som er den beste behandlingsmetoden for pasienten. Det mener jeg er en veldig styrke. LEGER som er skråsikre på alt, er ikke en lege jeg vil anbefale.

Den beste legen !!

En fantastisk lege. Jeg har også hele familien er hos ham, Han lytter, Er genuint interessert og engasjert i sine pasienter og tar seg god tid til pasienten. Jeg og min famile har vært så heldig å ha denne fantastiske legen i over 20 år.

Ingen over, ingen ved siden!

En fantastisk lege jeg ønsker å sette på en pidestall og tilbe om jeg får sjansen. Kombinerer fastlegejobben med stilling som overlege ved skadelegevakten i Oslo, så stoler 100 % på denne mannen. Hele familien er hos ham, og han er tilgjengelig, lyttende, interessert, engasjert og rask.

Veldig fin lege!

Opplever Dr. Siverts som imøtekommende, varm og profesjonell. Blir tatt på alvor og han følger opp. Føler meg veldig trygg.

Alle tiders lege!

Siverts er familie legen vår,og han er veldig godt likt av oss alle, store og små. Han tar seg alltid god tid til å lytte, og vi føler at han bryr seg om oss. Meget dyktig lege.

Fantastisk

Har hatt Henrik Siverts som fastlege i 15 år. Takket være han så lever jeg den dag i dag. Han har alltid tid og noen trøstende ord.

Kommer aldri til å bytte han ut.

Effektiv.
Faglig flink.
Ivaretar og lytter til pasienten.
Alltid blid.
Grundig.
Viktigst av alt: han er primært et menneske med en legeutdanning og ikke motsatt.

Høyogmørk anbefaller Du Siverts på det varmeste.

Har hatt Henrik Siverts i 12-13 år som fastlege nå og er storfornøyd med han. Som mange andre har sagt her inne så har han tid til deg og lytter. Også han en meget stor dose empati. Kan ikke få fullrost han nok.

En fantastisk lege!

Har hatt Dr. Henrik Siverts som lege i 13 år.En lege som virkelig tar deg på alvor. Man føler seg trygg og ivaretatt når man kommer til Henrik Siverts. Han tar seg alltid god tid, og nøler ikke med å henvise deg videre om han er i tvil på noe, og han følger alltid opp. En lege med ett stort hjertet som bryr seg om pasientene sine.

Kjempebra lege

Han har vært min lege i over 10 år nå . Han er en veldig dyktig lege og hører på deg .
I de tilfellene når du trenger å gå til spesialist , så sender han deg videre og tar problemer til pasientene sine alvorlig.
Er fornøyd og vil beholde han til evighet.
liten tips: han jobber noen ganger på torsdager så hvis det er noe som haster så kan dere ringe å spørre om han kan ta deg inn ,men du må først ringe å høre om ham jobber eller ikke.

Den beste fastlegen jeg har hatt, anbefales!

Henrik Siverts er svært dyktig og løsningsorientert. Han er i tillegg veldig hyggelig og tar seg tid til og lytter til pasientene sine. I motsetning til mange andre leger jeg har møtt virker det som han følger med på nyere forskning, og han er flink til å se sammenhenger og å tenke ut av boksen.

Kjempebra lege!

siverts er en lege en bare kan komme til mandag og tirsdag men jeg har aldri hatt problemer med å få time eller så har jeg bare møtt opp og blitt tatt inn etter en times tid. gjør meg ikke noe å vente for jeg vet jeg kommer til en lege som tar seg tid og lytter til det en har å si. han er også flink til å følge opp om det er noe. en gang kom han dit en torsdag bare for å følge meg opp med en ting. er det noe en lurer på og han ikke vet svaret så sjekker han rundt til han har funnet det ut.

Anbefales på det varmeste

Byttet til Dr Siverts etter anbefaling fra venner. Det har jeg aldri angret på. Bortsett fra at han tar i mot bare mandag og tirsdag har jeg ikke noe å utsette på ham. God lege for både voksne og barn.

Den beste legen jeg har hatt

En hyggelig og tillitsvekkende lege som jeg følte tok meg på alvor. Ydmyk nok til å søke råd hvis han står fast.

Henrik Siverts er kun tilgjengelig to dager i uka...

... men likevel den aller beste legen jeg noen sinne har hatt. Bare pass på at du kommer til han mandag eller tirsdag.

"Den beste legen jeg har hatt"

Siverts er en omsorgsfull lege som ser pasienten sin. Han skaper et tillitsforhold som er nødvendig for å forstå pasienten. Han er en svært dyktig lege med menneskelig innsikt!

Dyktig.

En dyktig lege som kan sitt fag, og samtidig er imøtekommende og forklarende. Vennlig og lyttende.

Strålende

En dyktig lege, som lytter, handler, og tar deg på alvor. Anbefales på det varmeste!

Rask, men tilgjengelig og grundig

Siverts er en populær lege med full liste, derfor er det som regel lang venteliste på avtalt time. Men fordi han jobber raskt, er det som regel lett å slippe til i løpet av en times tid eller så dersom en møter opp på legesenteret og skriver seg opp.

Jeg har ikke inntrykk av at effektiviteten går på bekostning av kvaliteten.