Henrik Siverts

Tlf: 23 18 31 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Henrik Siverts er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Siverts

Trygghet i hverdagen

Lege Siverts representerer hele ideen bak fastlege ordningen. Vi er veldig takknemlige for at han har sine dager tilgjengelig for vår familie. Det betyr en sikkerhet som vi unner alle andre også å ha. Takk.

Kunnskapsrik, empatisk, lyttende, effektiv, trygg

Jeg kan ikke skryte nok av Dr. Siverts! Jeg har aldri møtt en lege så kunnskapsrik og samtidig medmenneskelig, empatisk og behagelig. Han tar meg alltid på alvor, og jeg merker at han virkelig bryr seg og ikke har en "få det unnagjort"-holdning til tross for at han har kort tid per pasient. Selv om han kun jobber et par dager i uka har jeg ringt inn ved kriser, og han har stilt opp. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og er evig takknemmelig for alt han har gjort for meg.

Trygg og tillitsfull

Trygg fastlege som lytter til deg og gir deg forståelige svar. Føler meg trygg og har brukt han som fastlege i mange år. Varme anbefalinger.

Trygg og kunnskapsrik.

En veldig flink lege som tar seg tid til å høre/lytte på sine pasienters fremlegging av sine plager. Er en lege som ikke er skråsikker på alt, men konsulterer andre hvis han er i noen som helst tvil om hva som er den beste behandlingsmetoden for pasienten. Det mener jeg er en veldig styrke. LEGER som er skråsikre på alt, er ikke en lege jeg vil anbefale.

Den beste legen !!

En fantastisk lege. Jeg har også hele familien er hos ham, Han lytter, Er genuint interessert og engasjert i sine pasienter og tar seg god tid til pasienten. Jeg og min famile har vært så heldig å ha denne fantastiske legen i over 20 år.