Henrik Siverts

Autorisasjon (1992)

Henrik Siverts er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Siverts

Høyogmørk anbefaller Du Siverts på det varmeste.

Har hatt Henrik Siverts i 12-13 år som fastlege nå og er storfornøyd med han. Som mange andre har sagt her inne så har han tid til deg og lytter. Også han en meget stor dose empati. Kan ikke få fullrost han nok.

En fantastisk lege!

Har hatt Dr. Henrik Siverts som lege i 13 år.En lege som virkelig tar deg på alvor. Man føler seg trygg og ivaretatt når man kommer til Henrik Siverts. Han tar seg alltid god tid, og nøler ikke med å henvise deg videre om han er i tvil på noe, og han følger alltid opp. En lege med ett stort hjertet som bryr seg om pasientene sine.

Kjempebra lege

Han har vært min lege i over 10 år nå . Han er en veldig dyktig lege og hører på deg .
I de tilfellene når du trenger å gå til spesialist , så sender han deg videre og tar problemer til pasientene sine alvorlig.
Er fornøyd og vil beholde han til evighet.
liten tips: han jobber noen ganger på torsdager så hvis det er noe som haster så kan dere ringe å spørre om han kan ta deg inn ,men du må først ringe å høre om ham jobber eller ikke.

Den beste fastlegen jeg har hatt, anbefales!

Henrik Siverts er svært dyktig og løsningsorientert. Han er i tillegg veldig hyggelig og tar seg tid til og lytter til pasientene sine. I motsetning til mange andre leger jeg har møtt virker det som han følger med på nyere forskning, og han er flink til å se sammenhenger og å tenke ut av boksen.

Kjempebra lege!

siverts er en lege en bare kan komme til mandag og tirsdag men jeg har aldri hatt problemer med å få time eller så har jeg bare møtt opp og blitt tatt inn etter en times tid. gjør meg ikke noe å vente for jeg vet jeg kommer til en lege som tar seg tid og lytter til det en har å si. han er også flink til å følge opp om det er noe. en gang kom han dit en torsdag bare for å følge meg opp med en ting. er det noe en lurer på og han ikke vet svaret så sjekker han rundt til han har funnet det ut.