Elin Skagestad

Autorisasjon (1989)

Elin Skagestad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elin Skagestad

Forferdelig!

Dårlig håndtrykk. Har alltid dårlig tid og det er svært dårlig kvalitet på servicen. Hilser ikke og er kun opptatt av å bli ferdig med timen.

Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull Lege.

Måtte til Elin siden legen min er på ferie.
Går til behandling på Aker sykehus for min diagnose så jeg vet litt om min egen sykdom. Hun syntes symtomene mine var rare og jeg fikk sykemelding under tvil. Orket ikke å krangle med henne. Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull. Jeg skal aldri tilbake

Beste fastlegen jeg har hatt :)

Jeg byttet fastlege hver 6. måned helt til jeg møtte Elin Skagestad. Hun setter av tid til å lytte til meg når hun skjønner det er noe alvorlig. Dersom jeg bare er hos henne pga en bagatell, bruker hun ikke mer tid enn nødvendig. Føler at hun har gode antenner. Og at hun har empati og jeg stoler 100% på henne.

Legesekretæren spør for mye og "leker" lege.

lege med dårlig tid

Jeg har hatt henne som fastlege i tre år. Reagert på at hun alltid har dårlig tid. Mange ganger har jeg følt at jeg har kastet bort tida mi. Desverre. leter etter en hyggelig lege som tar seg god tid til å lytte selv om hun/han har mange pasienter.

Useriøs lege. Styr unna!

Var der nå i dag for første gang, etter å ha byttet fastlege fra en annen by til her i Oslo.
Gikk derifra helt fortvilet. Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull over min diagnose jeg nå har hatt i over seks år.

Jeg skal aldri tilbake.