Jørgen Skavlan

Din Lege AS

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Jørgen Skavlan er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Skavlan

arrogant, frekk og lite behjelpelig

Var hos Dr. Skavlan for noen små ting som måtte være i orden før en operasjon, dette var han ikke villig til å hjelpe med og påsto at han ikke drev med slikt arbeid. han snakket med en svært nedlatende tone, nesten kjeftet på meg som pasient for at jeg hadde kommet til han med mine problemer. Var ingenting positivt med denne opplevelsen. endte meg at jeg gikk gråtende ut av kontoret hans.

Svært kompetent og effektiv

Dr. Skavlan evner alltid å gi en presis diagnose på stedet og jeg har aldri opplevd å bli henvist, med mindre det har vært absolutt nødvendig. Jørgen skriver heller ikke ut unødvendig antibiotika eller annen medisin uten å være sikker på at det er et behov for det. Kunne vært greiere med å skrive sykemeldinger, men man kan ikke få alt her i livet.

Trygg, dyktig og rett på sak.

Har hatt Dr. Skavlan som lege siden han startet på Frogner. Han er trygg. Følger opp og henviser videre ved behov. Fin, åpen dialog. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

For selvhøytydelig

Sikkert faglig flink, men ikke så god på å skape trygghet i møtet. Den gammeldagse autoritære legerollen hører bare ikke hjemme i 2018. En moderne lege bør utvise interesse for pasientens situasjon, ikke gi pasienten en følelse av å være på lånt tid fra første sekund, og at de må forsvare heller enn å fortelle hvorfor de er der. Han er effektiv, og det er bra, men har en anstrengt stil. Med lavere skuldre hadde det vært riktig så bra, han kan når han vil. Jeg velger heller en lege jeg ikke gruer for å gå inn til.

Tillitsvekkende og hyggelig

Jeg opplever min fastlege som personlig og profesjonell. Min mann og jeg har samme fastlege og da min mann ble alvorlig syk var Skavland til uvurderlig støtte.