Jørgen Skavlan

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Jørgen Skavlan er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Skavlan

Tillitsvekkende og hyggelig

Jeg opplever min fastlege som personlig og profesjonell. Min mann og jeg har samme fastlege og da min mann ble alvorlig syk var Skavland til uvurderlig støtte.

Min Lege bokstavelig talt

Jeg er veldig fornøyd med min lege, og er glad for jeg har min fastlege her. Veldig nært og med tilgjengelighet på nesten alle fasiliteter i umiddelbar nærhet. Har altid møtt en imøtekommende, forståelsesfull og sist men ikke minnst særdeles kompetent lege.

Det finnes ingen bedre en Dr Skavlan!

Har gått til Dr Skavlan mange år, lenge før fastlegeordningen ble en realitet.
Han er rask, effektiv og bruker ett klart språk som ikke kan misforstås. Mot meg har han vært fantastisk fra første dag.
Har absolutt intet å utsette på han som lege, snarere tvert imot!
Kjære Dr. Skavlan: Håper du fortsetter som min fastlege i mange mange år fremover.
Hilsen en meget takknemlig pasient.

Min beste legeopplevelse

Jeg har hatt JS som lege helt siden han startet på Frogner, før fastlegeordningen kom i gang. Aldri lenge å vente på time, lydhør og velmenende. Godt vi er forskjellige, min datter var enig i arrogansen, men for meg har det ikke vært noe problem. Jeg føler at vi er på bølgelengde. Kan hende noen bør gå i seg sjøl og spørre om hvorfor de tror han opptrer arrogant.

Arrogant og uinteressert

Hilste ikke på meg og så ikke opp fra pc skjermen mer enn en-to ganger iløpet av den korte tiden han hadde.

Har bytet fastlege