Jørgen Skavlan

Autorisasjon (1987)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Jørgen Skavlan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Skavlan

Trygg, dyktig og rett på sak.

Har hatt Dr. Skavlan som lege siden han startet på Frogner. Han er trygg. Følger opp og henviser videre ved behov. Fin, åpen dialog. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

For selvhøytydelig

Sikkert faglig flink, men ikke så god på å skape trygghet i møtet. Den gammeldagse autoritære legerollen hører bare ikke hjemme i 2018. En moderne lege bør utvise interesse for pasientens situasjon, ikke gi pasienten en følelse av å være på lånt tid fra første sekund, og at de må forsvare heller enn å fortelle hvorfor de er der. Han er effektiv, og det er bra, men har en anstrengt stil. Med lavere skuldre hadde det vært riktig så bra, han kan når han vil. Jeg velger heller en lege jeg ikke gruer for å gå inn til.

Tillitsvekkende og hyggelig

Jeg opplever min fastlege som personlig og profesjonell. Min mann og jeg har samme fastlege og da min mann ble alvorlig syk var Skavland til uvurderlig støtte.

Min Lege bokstavelig talt

Jeg er veldig fornøyd med min lege, og er glad for jeg har min fastlege her. Veldig nært og med tilgjengelighet på nesten alle fasiliteter i umiddelbar nærhet. Har altid møtt en imøtekommende, forståelsesfull og sist men ikke minnst særdeles kompetent lege.

Det finnes ingen bedre en Dr Skavlan!

Har gått til Dr Skavlan mange år, lenge før fastlegeordningen ble en realitet.
Han er rask, effektiv og bruker ett klart språk som ikke kan misforstås. Mot meg har han vært fantastisk fra første dag.
Har absolutt intet å utsette på han som lege, snarere tvert imot!
Kjære Dr. Skavlan: Håper du fortsetter som min fastlege i mange mange år fremover.
Hilsen en meget takknemlig pasient.