Jørgen Skavlan

Autorisasjon (1987)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Jørgen Skavlan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Skavlan

Fantastisk lege.

Hele familien har gått hos Skavlan i over 20 år og det er aldri noe tull med ham. Han har reddet livet mitt en gang etter at jeg hadde vert på legevakt og ulevål uten at de greide å finne ut hva som var galt, noe han klarte på 10 minutter, en halv time senere lå jeg på Ullevål. Men som andre sier her, ikke noe vits i å gå til ham for å få piller eller sykemelding uten god grunn.

Hyggelig, imøtekommende, seriøs og rask

Har hatt Skavlan som fastlege i mer enn 10 år. Jeg er ikke spesielt syk, men noe dukker det jo opp innimellom. Har alltid fått god hjelp/veiledning. Han er tydelig ikke glad i sykemelding (har aldri sykemeldt meg) - men det er greit nok. Har gjort enkle kirurgiske inngrep - betryggende og enkelt å få det gjort hos fastlegen.

Han er ganske kjapp på konsultasjonen, men jeg føler hver gang at vi har hatt tid til den lille samtalen. Resepter og legeerklæringer har aldri vært noe problem. Bare å bestille time det. Er en del av et stort legekontor (Din Lege) der de har egen legevakt hvis fastlegen ikke har time på dagen. Fungerer veldig bra - spesielt med små barn.

Har vært min fastlege siden ordningen startet

Meget dyktig og enormt kunnskapsrik. Har vært min lege i alle år, og jeg ville aldri vurdert å bytte. En kan være 100% trygg på å få riktig behandling hos Skavlan.

Svært godt fornøyd med legen.

En lege jeg og andre i familien har gått til i mange år og har full tillit til. At han mener ikke alt skal løses ved sykemelding eller piller, synes jeg er meget betryggende!

En meget dyktig lege

Flink og effektiv lege som er god på rådgivning. Ikke noe dill - veldig dyktig til å håndtere reel sykdom.Og for noen av oss er det derfor vi oppsøker lege.