Hilde Katrin Skrede

Autorisasjon (1998)

Hilde Katrin Skrede er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Katrin Skrede

Føler meg heldig...

...som har henne som fastlege! Utrolig dyktig, fortståelesfull, profesjonell og støttende. Blir alltid tatt på alvor. Hun har litt ventetid, men hvis det oppstår noe akutt er det alltids noen andre på legesenteret som er tilgjengelig. Selv om jeg nå bor et stykke unna, kommer jeg til å beholde henne som min lege så lenge jeg kan. Jeg er kjempefornøyd med alle som arbeider på Bolteløkka legesenter. Lyse, rene og trivelige lokaler er det også.

påtatt hyggelig

overskriften taler for seg. Prøver å virke interessert, men er mest opptatt av å bli ferdig med dagen..

Dyktig og kunnskapsrik lege

Veldig fornøyd med Hilde som fastlege - en lyttende, kunnskapsrik og dyktig lege. Alltid gode råd og er løsningsorientert.

Kunne ikke ha fått en bedre fastlege

Hilde Skrede har vært min fastlege siden jeg flyttet til Oslo for snart 10år siden.
Trygg, kunnskapsrik, forståelsesfull og tar seg tid til pasientene sine, selv om hun har nok å gjøre. Det hender at jeg må vente litt for å komme til avtalt time, men det er bare bagateller.

Som noen har kommentert tidligere, jeg føler meg heldig som har henne som min fastlege.

Skrede er en lege for kvinner og folk med kroniske sykdommer

På de ti årene jeg har hatt henne som fastlege har jeg kun sett henne en gang. Jeg hadde en eller annen influensa og ville vite om det var bakterier eller virus. Hun ville absolutt skrive ut en sykemelding jeg ikke trengte til tross for at jeg opplyste om at jeg var selvstendignæringsdrivende. Hvem skal jeg liksom levere sykemelding til? Meg selv?

Mulig hun lytter bedre til kvinner. Jeg og min influensa var tydeligvis totalt uinteressant og det at jeg ikke ville ha sykemelding var nok forvirrende.

De andre gangene jeg har trengt lege så har jeg stor sett fått time hos vikarer siden Skrede alltid har vært på ett eller annet kurs. Så jeg tror gjerne på dere som sier at hun er kunskapsrik. Bare så kjedelig at det stort sett er tre uker å vente på å få en time. På tre uker er jeg enten død eller blitt frisk og i begge tilfeller så trenger jeg ikke lege lenger.

Hvorfor har jeg så blitt stående med Skrede som fastlege i over 10 år? Ren latskap. Jeg trenger lege stort sett en gang per år og da rekker jeg å glemme å skifte innen neste gang det irriterer meg.

Til alle kvinner som liker Skrede: Nå er det en ledig plass der. Jeg har endelig meldt meg ut av fastlønnsordningen hennes så nå er det en ledig plass på listen.