Svein Slagsvold

Bogerud Legesenter

Autorisasjon (1989)

Svein Slagsvold er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Slagsvold

Den beste familien har vært borti

Han setter alltid av god tid til sine pasienter. Han spør alltid om hvordan dagen din har vært, og viser at han er en god lytter og en lege å stole på.
Jeg har hatt Slagsvold som min fastlege siden så lenge jeg kan huske, og jeg er super fornøyd!

Virkelig et godt menneske innsiden og utsiden.

Anbefales ikke

Vært sykemeldt i snart 1 år. Dårlig oppfølging, problemer med sykemeldinger og lite tilstedeværelse.

Slik skal en fastlege være!

Har hatt Slagsvold som fastlege i over 10 år nå og kan bare si positive ting om han. Han lytter og hører på en og virker oppriktig interessert. Et menneske med empati. Han slipper deg ikke uten å ha funnet en løsning. Han er ikke bare opptatt av sykdommen, men hvordan man også har det ellers i livet. Man må av og til vente litt før man kommer inn, men det bare viser at han tar seg tid og sikkert derfor overskrider den avsatte tiden.
Også legesekretærene ved legesenteret er toppers. Det føyer seg godt inn i den positive opplevelsen man har på dette legekontoret.

Dyktig og til å stole på

Bare gode erfaringer.......
...........
........
Hjulpet til med allergier og mer akutte ting. Anbefalte riktig pause ved hodeskade.

Fantastisk

Min og mine barns fastlege over 20 år. Svært reflektert mann, faglig oppdattert og medmenneskelig. Tar passienten på alvor, og evner å sette seg inn i pasientens situasjon. Evner å se pasienten i helhet, ikke bare sette en diagnose og forskrive medidsiner. Er tydelig og setter grenser. Gir adekvat behandling, gir ikke unødvendig behandling og har realistiske krav til pasientene.
En fantastisk lege.