Svein Slagsvold

Autorisasjon (1989)

Svein Slagsvold er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Slagsvold

Verdens beste lege

Har hatt Slagsvold som fastlege siden jeg ble født. Han tar meg alltid seriøst, og du føler alltid at han oppriktig bryr seg. Måtte én gang til en annen lege (Kari) pga ekstreme magesmerter, men ble sendt hjem med «luft i magen». Når jeg var hos Slagsvold ble jeg henvist med en gang, og hadde gått med blindtarmbetennelse i 3 uker. En lege som har hjulpet meg med både angst, kronisk sykdom, ja rett og slett forandret livet mitt på flere måter. Aldri opplevd stress hos han og blir fulgt opp med min kroniske sykdom.

Fantaskisk lege

Svein er en utrolig flink og omsorgsfull lege.

Mine konsultasjoner med han har virkelig forandret livet mitt på så mange måter ^_^

Den beste familien har vært borti

Han setter alltid av god tid til sine pasienter. Han spør alltid om hvordan dagen din har vært, og viser at han er en god lytter og en lege å stole på.
Jeg har hatt Slagsvold som min fastlege siden så lenge jeg kan huske, og jeg er super fornøyd!

Virkelig et godt menneske innsiden og utsiden.

Anbefales ikke

Vært sykemeldt i snart 1 år. Dårlig oppfølging, problemer med sykemeldinger og lite tilstedeværelse.

Slik skal en fastlege være!

Har hatt Slagsvold som fastlege i over 10 år nå og kan bare si positive ting om han. Han lytter og hører på en og virker oppriktig interessert. Et menneske med empati. Han slipper deg ikke uten å ha funnet en løsning. Han er ikke bare opptatt av sykdommen, men hvordan man også har det ellers i livet. Man må av og til vente litt før man kommer inn, men det bare viser at han tar seg tid og sikkert derfor overskrider den avsatte tiden.
Også legesekretærene ved legesenteret er toppers. Det føyer seg godt inn i den positive opplevelsen man har på dette legekontoret.