Svein Slagsvold

Stallerudveien 97 0693 Oslo
Tlf: 23 13 40 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Slagsvold er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Slagsvold

Dyktig og til å stole på

Bare gode erfaringer.......
...........
........
Hjulpet til med allergier og mer akutte ting. Anbefalte riktig pause ved hodeskade.

Fantastisk

Min og mine barns fastlege over 20 år. Svært reflektert mann, faglig oppdattert og medmenneskelig. Tar passienten på alvor, og evner å sette seg inn i pasientens situasjon. Evner å se pasienten i helhet, ikke bare sette en diagnose og forskrive medidsiner. Er tydelig og setter grenser. Gir adekvat behandling, gir ikke unødvendig behandling og har realistiske krav til pasientene.
En fantastisk lege.

Svein Slagsvold har alltid tid til deg.

Har vært familiens fastlege i 20 år. Vi kan ikke være mer fornøyd. uansett hvor mye folk og stress det er på venterommet tar han seg tid og ser deg som et helt menneske. Opplever alltid å bli hørt.

Helt topp lege!

Samboer og jeg har hatt Svein som lege i snart 16 år, han er ikke redd for å sende oss videre til spesialister. Vil påstå at han er den beste legen vi har hatt, han kan LYTTE noe som mange andre leger IKKE kan!

Min gode og dyktige fastlege

Meget dyktig lege. Empatisk, lyttende og flink. Det er trygt å ha en slik lege.
Jeg bruker ikke lege ofte, men når jeg kommer husker han meg og er alltid" til stede " Forsøker å gi hjelp, og har rede på mye.

Dyktig og tillitsvekkende

Har hatt Slagsvold som fastlege til meg og mitt barn i over 15 år nå, og har bare positive tilbakemeldinger å komme med. Han lytter og virker både faglig dyktig og oppriktig interessert; vi føler oss godt ivaretatt.

All kred til legesekretærene ved legesenteret også. Dere er gull!

Den beste legen i hele verden

Han er så snill og gjør at man føler seg avslappet selv om man er hos legen! Hvis man ikke er spesielt glad i legebesøk er han mannen å gå til. Han har vært legen min hele livet og har aldri vært missfornøyd for han bryr seg virkelig om pasientene :)

Terningkast 6

Jeg har hatt Svein Slagsvold som min fastlege fra 2010, med jevnlige besøk av ulike behov. Han tar seg tid, spør og lytter, meget sympatisk og alltid blid og positiv. Flink til å henvise og følge opp videre til spesiallister når det er naturlig. En meget flink fastlege, ja den beste jeg har hatt i mine 40 år i hovedstaden. Ros også til legesekretærene, alltid hyggelige, flinke og hjelpsomme.

Datasystemet har vært elendig, men muligens blitt bedre nå. Til tider litt lang ventetid på å komme igjennom på telefon til legesekretærene.

Veldig sympatisk lege, litt gjerrig på henvisninger videre

Jeg brukte ham i flere år og var stort sett veldig fornøyd. Han er hyggelig og medfølende, og virker interessert i pasientene.

Jeg sluttet pga jeg følte jeg måtte mase for å få en nødvendig henvisning videre, og tenkte jeg ville få meg en lege som var litt mindre gjerrig på statens vegne :-)

Jeg vil forsåvidt anbefale ham allikevel - han er både flink og hyggelig!

En fantastisk lege

Dr. Slagsvold har empati, tar pasienten på alvor, lytter, gir deg sin fulle oppmerksomhet og har alltid tid. Han husker deg og hvilke problemer du har hatt tidligere. En meget god lege som mange burde lære av. Jeg håper på å ha denne legen som min fastlege i mange, mange år til.

Bedre lege finnes ikke

Er kjempeglad for at jeg har Slagsvold som fastlege. Varm, sympatisk og lyttende. Står på for pasienene

sånn skal fastleger være!

Jeg har hatt Svein Slagsvold som fastlege i noen år nå, og blir nok i mange år til.
Slagsvold er omtenksom, faglig dyktig, flink til å henvise videre, lytter til pasienten, og generelt få deg som pasient til å føle at du blir tatt vare på, og får løst problemene du kommer med.
skulle selvsagt ønsket at det var noe letter å komme inn til legen, når man har kroniske lidelser, men om litt ventetid er prisen å betale for å ha en så dyktig og omsorgsfull fastlege, så gjør jeg det med glede!

Håper Slagsvold fortsetter som lege i mange år til.

Beste legen eg har hatt

Lytter og tar seg tid, alltid oppdatert. Anbefales på det varmaste.

En lege jeg håper jobber i MANGE år til

En lege som tar deg på alvor, er flink på pasientkommunikasjon, og er faglig dyktig. Du føler deg trygg og ivaretatt. En lege som ikke stirrer inn i pc-skjermen mens du er der, men som tar seg tid og lytter til deg.

En fantastisk lege

En lege som alltid lytter og er genuint interessert i å hjelpe deg.

Seriøs lege

Han har tid , tar deg på alvor og ikke minst blid og positiv

Profesjonell, lun og tillitvekkende

En lege som alltid lytter, tar deg på alvor, bruker tid nok, husker historikken og hjelper til med å finne løsninger.

Håper han vil praktisere for evig tid. Umulig å få en bedre:-)

Tar deg alltid på alvor. Får god oppfølgning. Særdeles flink med barn. Mine barn på 14 og 11 år har gått hos han siden de ble født, og gleder seg hver gang de skal til legen.

Tar seg tid!

Ein lege som tar seg tid og bryr seg om pasienten.