Svein Slagsvold

Bogerud Legesenter

1989

Bogerud Legesenter Telefonnummer23 13 40 9023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallerudveien 97 0693 Oslo
Svein Slagsvold er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Slagsvold

Ansatte på Bogerud legesenter

Vurdering av min fastlege Svein Slagsvold har jeg gitt i min tilbakemelding den 6.1.2018. Men det var noe jeg glemte. Alle som jobber på kontoret er utrolig hyggelige mennesker som bestandig møter en med stort smil uansett hvor stressende det er der. De er imøtekommende og finner alltid en løsning hvis man er i en nødsituasjon. Stor takk til alle sammen.

Dyktig og til å stole på

Bare gode erfaringer.......
...........
........
Hjulpet til med allergier og mer akutte ting. Anbefalte riktig pause ved hodeskade.

Fantastisk

Min og mine barns fastlege over 20 år. Svært reflektert mann, faglig oppdattert og medmenneskelig. Tar passienten på alvor, og evner å sette seg inn i pasientens situasjon. Evner å se pasienten i helhet, ikke bare sette en diagnose og forskrive medidsiner. Er tydelig og setter grenser. Gir adekvat behandling, gir ikke unødvendig behandling og har realistiske krav til pasientene.
En fantastisk lege.

Svein Slagsvold har alltid tid til deg.

Har vært familiens fastlege i 20 år. Vi kan ikke være mer fornøyd. uansett hvor mye folk og stress det er på venterommet tar han seg tid og ser deg som et helt menneske. Opplever alltid å bli hørt.

Helt topp lege!

Samboer og jeg har hatt Svein som lege i snart 16 år, han er ikke redd for å sende oss videre til spesialister. Vil påstå at han er den beste legen vi har hatt, han kan LYTTE noe som mange andre leger IKKE kan!