Svein Slagsvold

Bogerud Legesenter

1989

Bogerud Legesenter Telefonnummer23 13 40 9023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallerudveien 97 0693 Oslo
Svein Slagsvold er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Slagsvold

Slik skal en fastlege være!

Har hatt Slagsvold som fastlege i over 10 år nå og kan bare si positive ting om han. Han lytter og hører på en og virker oppriktig interessert. Et menneske med empati. Han slipper deg ikke uten å ha funnet en løsning. Han er ikke bare opptatt av sykdommen, men hvordan man også har det ellers i livet. Man må av og til vente litt før man kommer inn, men det bare viser at han tar seg tid og sikkert derfor overskrider den avsatte tiden.
Også legesekretærene ved legesenteret er toppers. Det føyer seg godt inn i den positive opplevelsen man har på dette legekontoret.

Dyktig og til å stole på

Bare gode erfaringer.......
...........
........
Hjulpet til med allergier og mer akutte ting. Anbefalte riktig pause ved hodeskade.

Fantastisk

Min og mine barns fastlege over 20 år. Svært reflektert mann, faglig oppdattert og medmenneskelig. Tar passienten på alvor, og evner å sette seg inn i pasientens situasjon. Evner å se pasienten i helhet, ikke bare sette en diagnose og forskrive medidsiner. Er tydelig og setter grenser. Gir adekvat behandling, gir ikke unødvendig behandling og har realistiske krav til pasientene.
En fantastisk lege.

Svein Slagsvold har alltid tid til deg.

Har vært familiens fastlege i 20 år. Vi kan ikke være mer fornøyd. uansett hvor mye folk og stress det er på venterommet tar han seg tid og ser deg som et helt menneske. Opplever alltid å bli hørt.

Helt topp lege!

Samboer og jeg har hatt Svein som lege i snart 16 år, han er ikke redd for å sende oss videre til spesialister. Vil påstå at han er den beste legen vi har hatt, han kan LYTTE noe som mange andre leger IKKE kan!