Gøril Guttormsen Sollie

Sagene lokalmedisinske senter

Sandakerveien 33C 0477 Oslo
Gøril Guttormsen Sollie er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gøril Guttormsen Sollie

Den beste legen jeg har møtt

Tar seg tid til pasienten. Lytter og kommer med råd og hjelp. En fantastisk støtte i vanskelige tider.

Husker fra gang til gang. Bryr seg og viser det gjennom genuin omsorg.

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt en del leger opp i gjennom og det er først nå som jeg har Gøril som fastlege at jeg føler jeg har fått en lege som lytter og tar meg på alvor. Gøril tar seg godt tid og jeg får alltid svar på det jeg lurer på. Om hun er usikker, er hun rask til å spørre kollegene. Hun sender deg videre til spesialister en gang for mye enn en gang for lite. Hun er en lege som jeg kan snakke med alt om og hun er god til å lytte. Det eneste minuset er at det kan være vanskelig å få time hos henne. Om jeg har hatt en problem som har var over tid, har jeg heller ventet en mnd på å få en time hos henne, får når du først skal følges opp flere ganger så setter hun deg opp hos henne og ikke andre leger.
Det er med tungt hjerte at jeg kanskje må bytte lege pga flytting og mulig bytting av jobb.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hittil hatt 3 fastleger. Den første var ganske OK, men han gikk av med pensjon. Alle hans pasienter ble kjøpt av en en ung, usikker lege, han var ekstremt dårlig. Det var da jeg ble klar over at man kunne selv velge - og bytte - fastlege. Så jeg byttet til Gøril i september 2011. Jeg er kjempefornøyd!

Perfekt fastlege

Gøril er den perfekte fastlege! Man føler seg møtt, sett og tatt på alvor. Hun tar pasientene på alvor og følger godt opp. Selv om man vet hun har dårlig tid så er hun ikke stresset - og hun tar den tiden som er nødvendig. Heldige de som har henne som fastlege!

Fantastisk lege, og et fantastisk medmenneske

Har hatt Grøril som fastlege i noen år , før hun gikk ut i mamma-permisjon. Hun hjalp meg utrolig mye, hun bygde meg opp som person og tok alle mine bekymringer på alvor. Var aldri et problem å få time hos henne, og hun sendte deg ikke ut fra kontoret før hun var sikker på at du hadde forstått, og gikk derifra med alle dine spørsmål besvart. Ringte man henne, ringte hun alltid tilbake etter stengetid. Utrolig vakkert og gjennomgodt menneske! Anbefales på det sterkeste! Hun har nå en vikar mens hun har mamma-permisjon, Dr. Halvor Lund- som er en mannlig utgave av Gøril. Han går over seg selv for å hjelpe sine pasienter. Og ikke minst må sykepleierstaben på Sagene Lokalmedisinske senter roses opp i skyene, der står virkelig medmenneskelighet og forståelse høyt i kurs.