Gøril Guttormsen Sollie

Sagene lokalmedisinske senter

2004

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bydel Sagene Sandakerveien 33C 0477 Oslo
Gøril Guttormsen Sollie er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gøril Guttormsen Sollie

Dessverre ikke tilgjengelig

Har i løpet av de mer enn fem årene jeg har hatt Gøril som fastlege møtt henne (istedenfor en turnuslege) kanskje tre ganger, og har fått OK hjelp da, men kjenner meg dessverre ikke igjen i beskrivelsene av å bli tatt på alvor. Fikk inntrykk av en lege som hadde for mye å gjøre og ikke hadde tid til å lytte. Det er snevre telefontider ved legekontoret, og svært vanskelig å få time. Da jeg gikk inn på nett i dag hadde ingen av legene tilgjengelige timer de nærmeste tre månedene. Damene på lab'en er alltid hyggelige, mens de i resepsjonen kan opptre intimiderende.

Den beste legen jeg har møtt

Tar seg tid til pasienten. Lytter og kommer med råd og hjelp. En fantastisk støtte i vanskelige tider.

Husker fra gang til gang. Bryr seg og viser det gjennom genuin omsorg.

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt en del leger opp i gjennom og det er først nå som jeg har Gøril som fastlege at jeg føler jeg har fått en lege som lytter og tar meg på alvor. Gøril tar seg godt tid og jeg får alltid svar på det jeg lurer på. Om hun er usikker, er hun rask til å spørre kollegene. Hun sender deg videre til spesialister en gang for mye enn en gang for lite. Hun er en lege som jeg kan snakke med alt om og hun er god til å lytte. Det eneste minuset er at det kan være vanskelig å få time hos henne. Om jeg har hatt en problem som har var over tid, har jeg heller ventet en mnd på å få en time hos henne, får når du først skal følges opp flere ganger så setter hun deg opp hos henne og ikke andre leger.
Det er med tungt hjerte at jeg kanskje må bytte lege pga flytting og mulig bytting av jobb.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hittil hatt 3 fastleger. Den første var ganske OK, men han gikk av med pensjon. Alle hans pasienter ble kjøpt av en en ung, usikker lege, han var ekstremt dårlig. Det var da jeg ble klar over at man kunne selv velge - og bytte - fastlege. Så jeg byttet til Gøril i september 2011. Jeg er kjempefornøyd!

Perfekt fastlege

Gøril er den perfekte fastlege! Man føler seg møtt, sett og tatt på alvor. Hun tar pasientene på alvor og følger godt opp. Selv om man vet hun har dårlig tid så er hun ikke stresset - og hun tar den tiden som er nødvendig. Heldige de som har henne som fastlege!