Gøril Guttormsen Sollie

Autorisasjon (2004)

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ...
Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo
Gøril Guttormsen Sollie er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gøril Guttormsen Sollie

Perfekt fastlege

Gøril er den perfekte fastlege! Man føler seg møtt, sett og tatt på alvor. Hun tar pasientene på alvor og følger godt opp. Selv om man vet hun har dårlig tid så er hun ikke stresset - og hun tar den tiden som er nødvendig. Heldige de som har henne som fastlege!

Fantastisk lege, og et fantastisk medmenneske

Har hatt Grøril som fastlege i noen år , før hun gikk ut i mamma-permisjon. Hun hjalp meg utrolig mye, hun bygde meg opp som person og tok alle mine bekymringer på alvor. Var aldri et problem å få time hos henne, og hun sendte deg ikke ut fra kontoret før hun var sikker på at du hadde forstått, og gikk derifra med alle dine spørsmål besvart. Ringte man henne, ringte hun alltid tilbake etter stengetid. Utrolig vakkert og gjennomgodt menneske! Anbefales på det sterkeste! Hun har nå en vikar mens hun har mamma-permisjon, Dr. Halvor Lund- som er en mannlig utgave av Gøril. Han går over seg selv for å hjelpe sine pasienter. Og ikke minst må sykepleierstaben på Sagene Lokalmedisinske senter roses opp i skyene, der står virkelig medmenneskelighet og forståelse høyt i kurs.

En god fastlege

Har et behagelig vesen og har vært en god fastelge. Bytter nå grunnet flytting, men har vært fornøyd. Det eneste er at det kan være vanskelig å få time hos henne da hun tydeligvis ikke jobber 100% og får da isteden turnusleger (som har varierende kvalitet).

DEN ABSOLUTTE BESTE LEGE!!

Jobber for hardt.Burde ta seg tid til seg selv.Ellers har vi bare posetive opplevelse om legen og kontoret.

Aldri tilgjengelig

Har hatt denne fastlegen i godt over et år, men har aldri møtt henne. Har alltid fått andre leger, ettersom hun ikke har ledig kapasitet. Legene jeg fikk, var vikarer og lite dyktige. Mulig Gøril er flink, men anbefaler ikke å ha henne som fastlege da sannsynligheten er stor for at du aldri vil få time hos henne.