Britta Spies

Autorisasjon (1994)

Britta Spies er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britta Spies

Incompetent

the most incompetent GP I had in Oslo. It is a must to double check her prescriptions online as she very often prescribes something that is not for your symptoms or cannot be taken with other medicine she advised to use.

and yes, she never has time to listen to all your concerns, you have to book several appointments if you have several issues, waiting time is long.

Utmerket

Britta er en svært dyktig lege, hun er grundig og profesjonell. Hun har alltid tid til å lytte ordentlig. Jeg er veldig glad for å ha fått henne som fastlege, og jeg føler meg trygg hos henne.

Flott lege som gir god oppfølging og som jeg har stor tillit til.

En lege som tar seg tid til å lytte. Jeg føler jeg kan være åpen med henne og fortelle selv det jeg vanligvis ikke ville sagt. Litt vanskelig å lese hva hun mener, men bare jeg spør så svarer hun. Hun følger meg godt opp og tar initiativ til utredning når hun føler det er behov. Veldig fornøyd med henne som fastlege. Jeg kommer ikke til å bytte selv om jeg flytter på meg.

Veldig dyktig

Kan forstå at noen kan oppfatte henne som streng, men jeg ser det heller som at hun tar jobben sin alvorlig. Hun tar seg god tid, og jeg får virkelig inntrykk av at hun vil sine pasienter det beste. Er ikke slik at man må mase på henne for å få hjelp (noe jeg har opplevd før)

Tillitsskapende

For meg virker Spies grundige og dyktig i sine vurderinger. Over 10 år med Spies som fastlege. Tror hun er veldig ærlig i sin kommunikasjon med meg.