Britta Spies

Autorisasjon (1994)

Britta Spies er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britta Spies

Dyktig og proff

Kan virke litt streng, men er en særs proff og flink lege med god vurderingsevne.

Kunne kanskje prøvd å hjelpe til med noen flere "småproblemer", som for min del er kroniske, og som jeg ikke opplever at det er rom for å rope for høyt om.

Litt skeptisk til at hun henviser til kiropraktor på eget hus - det er vel i hennes interesse at han har bra business. (Ikke hjalp det noe heller.)

Den beste legen jeg har hatt.

Tar deg på alvor, og du føler du blir hørt.
Som noen har kommentert, kan oppfattes litt streng men er i bunn og grunn bare ærlig. Og det er ihvertfall det jeg ønsker i en fastlege, en som forteller hvor landet ligger. Ikke bare godsnakker med deg.

Lyttende og omtenksom lege

Hun stresser ikke og lytter til det du har å si. Behagelig vesen og absolutt en lege jeg vil beholde. Sjelden fugl!

Tar deg på alvor

Hun kan virke litt streng, men hun er effektiv og grundig. Jeg har tillit til hennes kunnskap. Om hun ikke selv har gode svar er hun flink til å henvise videre og til å prøve å finne løsninger.

Fantastisk lege

Dr Spies har jeg gått til i 10 år. Hun er meget dyktig i jobben sin. Effektiv, forståelsesfull og flink til å kommunisere. Hun jobber kjapt og hvis man trenger henvisning er hun flink til å guide deg til rette instans.