Eva Marianne Sponnich

Autorisasjon (1997)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Eva Marianne Sponnich er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eva Marianne Sponnich

Beste legen jeg har hatt

Omsorgsfull, dyktig, empatisk og tar seg god tid! Hun har alltid tatt meg på alvor og fått meg til å føle meg trygg og viktig! Veldig glad for at jeg har henne som fastlege!

Fantastisk lege

Min sønn og jeg er kronisk syke. Etter å ha byttet fastlege flere ganger, fant vi henne. Hun er dyktig, engasjert og medmenneskelig. Hun er veldig flink til å sette seg i vår situasjon, og studerer sykdommer. Føler meg trygg og ivaretatt.

Flott lege!

Har hatt Eva som fastlege i mange år - både mine 2 barn og jeg. Hun er en varm, god og ikke minst dyktig lege. En periode (da hun var til spesialisering) hadde vi en annen fastlege, men byttet fort tilbake til Eva da hun var på plass igjen. Er ikke ofte hverken mine barn eller jeg er til lege, men veldig betryggende å ha en fastlege som er så opptatt av pasientens ve og vel!

God fastlege over mange år

Eva er en profesjonell lege med god bredde. Hun er flink til å henvise til spesiallister når det trengs og tar pasientene sine på alvor. Dersom det er tid til overs har hun ingen problemer med å ta opp flere saker. Dessverre er hun ofte forsinket, men sannsynligvis har det en sammenheng med mengden som mener de har rett på å bruke mer enn tilmålt tid til tusen tilleggssaker.

Vi har hele familien på fem brukt Eva gjennom flere år til graviditet, sykemeldinger, henvisninger, samtaler om spesielle utfordringer med mer. Hun er heller ikke redd for å si i fra om ting du selv må ta tak i for å komme fremover. Vi er veldig glade for å ha fått plass hos henne.

Dyktig lege som tar deg seriøst

De som skriver at hun bare tar et problem per besøk, og at det er skikkelig dumt, vit dette: Hun har flere pasienter daglig som alle har sine egne problemer. Hun har en halvtime +/- til disposisjon på hver pasient, og det å få muligheten til å gi en god, faglig og korrekt vurdering forutsettes av at man får tid til nettopp dette.

Eva oppfatter jeg først og fremst som en dyktig lege som tar deg seriøst. Jeg føler jeg ble hørt, hun tenkte ikke på klokka og var bestemt på å sørge for at hun aldri så meg igjen. For det er hva det handler om: Luke bort alle problemer som måtte være. Dette satte jeg stor pris på. Jeg er ikke alene om denne meningen; sommervikaren på Ellingsrud Legesenter fortalte meg, da jeg har hatt flere besøk, at hun syntes hun var dyktig og hadde gode, velressonerte konklusjoner.

Tommel opp!