André Storm-Larsen

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Forferdelig

Helt katastrofe prøver å bli ferdig sdå fort som mulig hører ikke på det du sier og det du mener han skulle ble byttet lenge siden men trodde han hadde litt travelt men til slutt merker jeg at han prøver bare å få flest pasienter siste gang jeg var der pga øye infeksjon han la meg ikke engang fortelle det jeg synes bare skrev øyedroper og som vanlig komm igjen

Sikker i vurderingene, behagelig i konsultasjonen

Dr.Storm-Larsen gir et godt inntrykk. De få gangene jeg har forelagt ham et problem er han på saken og gir diagnosen enten direkte eller gjennom henvisning når det har vært nødvendig. Intet å klage på!

Super fastlege

Storm Larsen er en veldig god lege, som alltid tar imot pasientene med ett smil om munnen. Jeg føler meg alltid ivaretatt og han er flink til å følge opp :)

Super fastlege

Vært min fastlege i 12 år. Alltid tilgjengelig, ringer tilbake om jeg vil det. Grundig og stoler på ham! Henviser ved behov. Ærlig. Kan anbefale André!

Fantastisk lege

Kjempeeffektiv, dyktig og hyggelig almennlegespesialist. Rask når jeg vet hva jeg trenger, men ser meg og bruker masse tid når jeg trenger det.