André Storm-Larsen

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Dårlig opplevelse

Jeg har hatt André Storm Larsen som min fastlege ca. 1 år. I denne tiden har jeg desverre hatt flere uhyggelig opplevelser med ham.
Jeg ble møtt med mistro fda jeg kontaktet ham angående min plager. Jeg opplever ham som arogant, og helt uten empati. Desverre har han gjordt denne vanskelige tiden for meg enda tyngere.

Ambefaler ham ikke.

En meget bra fastlege

Andre Storm Larsen er en veldig dyktig lege som jeg trygt kan anbefale og benytte seg av. Har selv benyttet meg av han gjennom flere år.

Effektiv og god behandling

Har alltid truffet godt på diagnostikk og behandling/henvisning, men kan av og til oppfattes som stresset og "litt"rask". Får som regel time samme eller neste dag, men må ofte ringe flere ganger for å få bestilt time.

Er egentlig meget godt fornøyd med både råd, behandling og oppfølging.

Jeg leser noen av innleggene her og blir litt overrasket. Siden jeg bodde i Oslo tilbake i 2005 har jeg benyttet Ullevål Legesenter - Dr. Storm Larsensom min fastlege..
Jeg har hatt noen litt mer alvorlige sykdomstilfelle, og har fått god oppfølging og assistanse hver gang. Ved behov har jeg fått god hjelp med henvisning og oppfølging av spesialister som legesenteret benytter seg av også. Det er vel egentlig oppfølgingen og tilliten som har gjort at jeg faktisk benytter legesenteret, og Dr. Storm Larsen som min fastlege ennå, selv om jeg flyttet ut av Oslo for 7 år siden. Min erfaring gjennom disse årene gjør at jeg finner det hensiktsmessig å sitte noen timer i bilen i stede for bytte til en lokal fastlege.

Ikke bra...

Legen virker ikke kompetent til å jobbe med "usynlige lidelser" som f.eks tinnitus og depresjon. Liten tid under konsultasjoner (maks 5 min) og jeg måtte stort sett forklare meg fra scratch hver gang jeg var der. Virker ikke som om han noterte noe fra gang til gang. Endte opp med å bytte fastlege og fikk endelig voksen og god hjelp.