André Storm-Larsen

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

effektiv og faglig dyktig

Som min og familiens fast lege gjennom flere år, oppleves Storm Larsen som faglig dyktig og seriøs. Ingen promblemer med å få rask hjelp/lege time. Effektiv og rett på sak oppleves som en styrke.
Kan trygt anbefales!!

Konge lege!!!

Har benyttet Larsen som fastlege til hele familien i mange år. Alltid gode diagnoser, kort ventetid for å få time, alltid blid og hyggelig tone. Denne fastlegen har jeg inntrykk av sitter med en mye høyere kompetanse enn allmenleger generelt. Jeg trenger ingen lege til å sitte å "small talke". Larsen er effektiv og dyktig, også på medisin for barn.

ikke tillit fra meg som pasient

Har hatt han som vikar for annen lege på samme senter, men Andre tar seg rett og slett ikke tid til deg som pasient. Det ser ikke ut som om han bryr seg om deg som pasient og det er jo ikke bra.

Dyktig men kjapp (på godt og vondt)

Jeg har hatt André som fastlege i flere år, og er godt fornøyd.
Det går veldig raskt å få time, og man sitter sjelden lenge på venterommet.
Baksiden av dette er at han kan oppleves som litt i overkant rask, og du føler at det er på tide og gå hvis timen ender opp med å være i over ti minutter.
Han oppleves faglig stødig, og jeg synes ikke det er noe galt med å slå opp på internett, i bøker eller ringe kolleger for å be om råd.
Jeg tror André passer perfekt for folk som kan komme til en legetime, og formidle hva som er galt på en effektiv måte (passer kanskje best for menn?)
Er du typen som er ute etter noen som kan sitte og koseprate, vise empati og omsorg og prate i det vide og brede om dine mer eller mindre vage plager og vondter mens legen ser deg dypt og forståelsesfullt inn i øynene mens han holder deg i hånda, er André feil lege for deg (og sånt er jo heller ikke fastlegen sin jobb, skaff deg en venn eller en psykolog hvis det er det du trenger.)

Utrolig god lege

Larsen er en utrolig dyktig lege. Faglig tyngde og sikkerhet, kombinert med medmenneskelighet og omsorg.

Han er perfekt for meg som mann: rask og effektiv når det er noe enkelt og greit, men plukker med en gang opp det er noe mer dyptliggende. Og da tar han seg alltid ekstra god tid.

Aldri problem med å få time.

Beste legen jeg har vært borti.