André Storm-Larsen

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Dyktig og holder seg til saken

Jeg og barna mine har hatt denne legen i ca 12 år og jeg har alltid vært fornøyd med behandlingen vi har fått. Han er dyktig, effektiv og holder seg til saken. Som regel har det vært lite eller ingen ventetid og det tror jeg kan ha noe med at han faktisk holder seg til problemet man har kommet for. Nylig ble jeg videresendt til diagnostikk for mulig malign sykdom og jeg er imponert over hvor raskt jeg kom videre samt hvor flink han var til å beskrive det som var viktig kort og konsist. Han ble beskrevet som presis i beskrivelsen også av røntgenlegen👍

Har ikke tid til deg

Her handler det kun om profitt. Sjekker ikke tidligere behandlinger og tenker ikke lenger frem enn å behandle symptomene, ikke det å finne årsaken til de

Kjapp men flink

Jeg var inne hos Storm-Larsen tidligere denne uka, og rakk ikke engang å bli ferdig med setningen min før jeg hadde ispinne i halsen og beskjeden "vent på gangen så tar vi prøver". Det er greit for sånne som meg å komme kjapt inn og ut, men nå rakk jeg jo såvidt å sette meg.

-Sykepleieren som skulle ta blodprøver hadde det dobbelt så travelt, stakk meg og tok blod og sa at hun skulle ta en halsprøve. Denne q-tipsen gikk så kjapt og dypt inn i halsen min at jeg brakk meg masse og hadde vondt etterpå, uten at en eneste unnskylding ble gitt av henne.. -

Etter dette fikk jeg bedre tid inne hos Storm-Larsen, hvor han tok seg mer tid til å høre om symptomer og hva jeg tenkte videre, pluss skrev sykemelding. Jeg opplever han forskjellig hver gang jeg er der, men opplever som oftest at han lytter selv om han er kjapp og tar meg på alvor.

Faglig dyktig

Har benyttet meg av André Storm-Larsen de siste 20 årene og har aldri hatt noe å utsette hverken på konsultasjoner, kunnskap og behandling. Jeg oppfatter legen som kunnskapsrik og behjelpelig i enhver situasjon.

Forferdelig lege

Jeg har hatt samme lege siden jeg flyttet til Oslo, har ikke hatt stort behov for legehjelp inntil jeg ble alvorlig syk og sliter med langvarige ettervirkninger.

Nå er jeg i en situasjon der jeg føler meg mer kunnskapsrik enn ham om sykdommen og ettervirkningene og jeg får intet gehør for hva jeg har behov for. Han slurver med sykemeldinger og jeg har gjentatte ganger måttet gitt beskjed om å få de rettet opp.

Når det gjelder kommunikasjonsevner og empati mangler han det meste, han ser på deg med et halvt øye når du snakker og avbryter ofte for å komme med sitt. Det virker som om han vil bli fortest mulig ferdig. Han er aldri presis.

Han er nok best på friske pasienter.
Han er byttet!