André Storm-Larsen

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Hører ikke etter når jeg snakker

Jeg følte at han var for stresset til å ha tid til meg. Han klarte ikke å ta til seg informasjon fra meg muntlig eller fra journalen min så det endte med at jeg måtte gjenta ting mange ganger. Jeg følte at han snakket til meg som om jeg var litt dum, og jeg fant det fryktelig frustrerende. Jeg hadde satt pris på om han hadde lyttet oppmerksomt når jeg fortalte om eks. symptomer.

Alt for travel

Ingen vilje til å lytte. Glemmer alt fra gang til gang og har en veldig arrogant holdning.

Legesekretæren er sur og til tider rett og slett ufin.

Dyktig men altfor travel

Her går det unna, sannsynligvis pga for stor liste og overbooking. Ved mer en ett besøk har jeg opplevet å bli høflig kuttet av selv innenfor "normal" tid og selv om jeg på forhånd opplyste om tingene jeg ville ta opp.

Ikke spesielt interessert i å henvise, noe som kan være forståelig, men en annen lege var helt uenig i dette tilfellet.

Har godt inntrykk av det faglige, og blir møtt med godt humør, men det kan gå overfladisk og kjapt for seg, og dette bør man tenke over hvis man har kroniske problemer eller ofte har behov for oppfølging.

Litt for fort i svingene

Han har for mange pasienter og det går for fort. For lite tid til å lytte. Ellers en hyggelig person men kan virke stresset. Neppe noe i veien med kompetansen. Noen hurtigtester for å konkludere er ikke nok. Færre pasienter og mer tid ville hjelpe. Legesekretæren er lite imøtekommende og virker uvennlig. Passer ikke til å behandle pasienter. Sitter og surfer på mobiltelefonen.

Fantastisk lege

Har brukt Andre Storm-Larsen i ca. 10 år. Han er faglig dyktig og meget effektiv. Kunne ikke tenke meg å skifte lege.