André Storm-Larsen

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Faglig flink og sympatisk, men litt kjapp i svingene

Har hatt Andre som fastlege for meg og familien i ca 8 år. I utg.pkt veldig hyggelig og imøtekommende/høflig, men konsultasjonen kan bære preg av å ha dårlig tid, og ønske om å bli fort ferdig/haste videre. Andre er faglig dyktig, og man er medisinsk godt ivaretatt. Fikk inntrykk av at han vegrer seg noe for å belaste det offentlige med henvisninger. Hadde et akutt ryggtilfelle, der jeg fikk foreskrevet smertestillende og instruksjoner om at det ville gå over. Da det kom tilbake etter et halvt år, fikk jeg samme beskjed men da insisterte jeg på at det ble henvist til røntgen. Etter undersøkelse viste det at jeg hadde en prolaps som da antakeligvis datert tilbake til første gang problemet oppstod. I et annet tilfelle, der jeg hadde et annen akutt tilfelle, tok han umiddelbar affære, ringte spesialist og ba meg ta taxi direkte ditt med en gang. Stort sett tilgjengelig på kort tid.

Svært lite lyttende lege

Ikke interessert å høre hva pasienten har og si. Aldri mer en slik lege

Den beste legen vi har hatt

Min kone og jeg har fulgt Andre siden han sluttet på Fridtjof Nansens plass.
Han har alltifd vært meget lydhør og hjulpet oss både fysisk og psykisk når behovet har meldt seg.
Det er lett å få time hos ham, og han holder timeplanen bedre enn noen lege vi har vært hos.
Alltid blid og omgjengelig på tross av at han har mange pasienter.
Etter at vi har vært på sykehus, har han alltid fulgt oss opp etterpå
Vi kommer til å være hans pasienter resten av livet

Strålende lege

Hele familien har hatt Andre som fastlege gjennom flere år, og vi er strålende godt fornøyd. Han er svært tilgjengelig, serviceinnstilt, imøtekommende, og har vist seg svært kunnskapsrik. Vi gir ham våre beste anbefalinger.

Uinteressert

Hadde Storm-Larsen som fastlege i flere år, men var aldri fornøyd. Han virker uinteressert, ser mye på PC, og sitter i private telefonsamtaler underveis i konsultasjonen. Det toppet seg da jeg var gravid, og følte det uforsvarlig å gå til ham, byttet fastlege og er nå veldig fornøyd!