Finn Gunnar Strekerud

Autorisasjon (1993)

Finn Gunnar Strekerud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Gunnar Strekerud

En lege som gjør svært lite

Jeg har vært pasient hos Finn Strekerud en periode for meg og de kroniske sykdommene jeg har og sitter nok en gang uten medisiner,noe som er reglen enn unntaket.

Så snart han har sendt en henvisning gir han uttrykt for at han er ferdig med sin del av jobben, men i offentlige er det lang ventetid og hva gjør man det 1/2 -1 år man venter på time hos spesialisten? Ja, da må bare klare seg selv, for noen hjelp Finn Strekerud.

Meg som har flere korniske sykdommer og familiemedlemmer som også har flere kroniske sykdommer, er helt umulig å ha en fastlge som fungerer som Strekered.

Kontordammene som har vært, virker svært sur og helt uten interesse for at det pasienter/syke mennesker møter i sin jobb.Mobil og sosiale medier frister tydelig langt mer.

Veldig vanskelig å få time på dette legesenteret. Velg et annet legekontor hvis du har kronisk syk og behov for seriøs oppfølging.

Man føler seg friskere etter å ha vært hos Finn.

Jeg har hatt Finn Strekerud som fastlege i 6 år. Han er sympatisk, profesjonell, effektiv og gjør mer enn man forventer. Lang ventetid, og en resepsjon som surrer litt, men det får gå, det er viktigere å ha en lege jeg føler meg trygg på.
Takk Finn.

Tok bekymringene mine på alvor. Følte meg veldig betrygget

Jeg kom fordi jeg hadde influensa og trengte en sykemelding til jobben. Jeg fikk med fri ut uka til å komme meg fra influensa. Han begynte å rådføre om medisinering og andre tiltak etter jeg egentlig var fornøyd. Dette er første gang jeg har opplevd hos en lege. At de tar mer tid en forventet til å hjelpe. Det var en veldig hyggelig gest

Jeg fortalte også at jeg til stadighet hadde smerter i brystet. Rett over hjertet for å være presis. Han lyttet, stilte spørsmål og gjorde forskjellige tester for å avkrefte hjerteproblemer. Han stadfestet at det troligvis var muskulært og ganske vanlig. Jeg gikk ut av legekontoret med ny giv :)

Friendly doctor, terrible reception and chaotic procedures

Dr. Strekerud is a friendly doctor. His time is strict - one appointment, regardless of what you have to say is ~15 min. His reception and these random ladies that are supposed to assist him are terrible. I was charged twice for an appointment that never exist and they were never willing to solve the problem on the phone. Email: No answer.

Dårlige rutiner

Har hatt Finn over et år nå. Nesten alltid problemer med rutinene og at får ordnet papirer som sykemelding, medisin osv. Finn virker hyggelig og bevist om hva han driver med. Men føler det er litt vel raske avgjørelser og blir bare sendt frem og tilbake litt på sjanse.