Finn Gunnar Strekerud

Autorisasjon (1993)

Finn Gunnar Strekerud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Gunnar Strekerud

Flott lege, vanskelig å få time

Har hatt Strekerud som fastlege i over 10 år og det eneste jeg har å utsette er at det er ganske lang ventetid for å få time. Det har ført til at jeg går andre steder halvparten av gangene. Det er imidlertid sjelden forsinkelser når du først er der, og han er en god og effektiv lege. Lytter og kommuniserer uten dikkedarer.

Det er sånn en lege skal være!

Har vært hos Strekerud en håndfull ganger nå, og har følgende å si:
Han er alltid presis, tar deg i hånden og ser deg i øynene både når du kommer og går. Han er forståelsesfull, hyggelig og lytter til alt du har å si uten å være dullete.
Føler at han tar meg alvorlig, selv om mine plager er av både fysisk og psykisk art, og til tider diffuse. Man må regne med et par ukers ventetid da.

Dyktig og hyggelig lege

Strekerud er effektiv, men allikevel grundig. Dessuten hyggelig og tillitsvekkende.

En svært god lege

Jeg har hatt Strekerud som fastlege i flere år, og kan ikke komme på noe negativt å melde.

Han virker faglig trygg, analytisk i tilnærming, helhetlig tilnærming, god og trygg i kommunikasjon.

Jeg går altfor sjeldent til lege, og har dermed hatt flere saker hver gang. Strekerud har tatt seg tid til å behandle alt grundig.

Strekerud gir deg ikke nødvendigvis de løsninger/råd du ønsket, men de du trengte.

Kunnskapsrik og dyktig!

Finn er en kunnskapsrik og lyttende lege. Veldig på i forhold til tidligere historikk, får deg til å føle seg trygg. Man kan ta opp alt.