Finn Gunnar Strekerud

Autorisasjon (1993)

Finn Gunnar Strekerud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Gunnar Strekerud

Never choose

He is a doctor who doesn't care about his patients. When I asked him for a medical certificate, he wrote my name incorrectly. I asked him to correct the name, but he said it didn't matter if the name was wrong as long as the date of birth was the same. I've never seen a doctor write a patient's name wrong on a medical certificate and then say it doesn't matter without apologizing. I realized that the Norwegian healthcare system is very weak.

Trygg og kunnskapsrik

Han tar seg alltid tid til å høre på meg. Er en meget god samtalepartner. Er tilstede i samtalen og gir meget gode råd. Jobber sammen med meg for å bedre mine utfordringer. En lege å stole på.

Hyggelig og forståelsesfull

Jeg hadde min første time i dag, og ble positivt overrasket over hvor lyttende, hjelpende og hyggelig han var! Følte meg trygg fra første stund.

Kunnskapsrik, forståelsesfull, lett å snakke med

Dette har vært min fastlege igjennom mange år og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med han og St. Olav Medisinske Legesenter.

Fantastisk lege!

Finn er den beste legen jeg noen sinne har hatt, og han er like god på det psykiske som fysiske. Jeg har inntrykk av at det som regel er stor pågang på legekontoret, men har aldri opplevd det som problematisk. Det har eksempelvis vært enkelt å få time på dagen, dersom det har hastet. Legesenteret er flott, og kontorpersonalet og vikarlegene yter også god service.