Finn Gunnar Strekerud

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Finn Gunnar Strekerud er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Gunnar Strekerud

Flink lege

Jeg har hatt Finn som fastlege i omlag ett år. Jeg er veldig fornøyd med Finn, og opplever at han er svært kunnskapsrik. Det er verdt å merke seg at Finn er god på treningsskader/muskulatur (det er min erfaring). Finn er blid og artig, og jeg har anbefalt han til venninner.

Hvis ikke Finn har ledig time får man time på dagen hos en av hans hyggelige kolleger.

God lege, men utilgjengelig.

Finn er flink og hyggelig han, men det er umulig å få time innen rimelig tid. Jeg har nå gått småsyk i to måneder, men har ikke bestilt time fordi det er over 5 ukers ventetid, og trodde jeg ville være frisk til nå. Jeg bestiller likevel ikke time nå fordi jeg regner med å være frisk om 5 uker... Han har også en praksis på at man kun kan ta opp ett problem per konsultasjon. Har du flere småting som plager deg er det altså helt meningsløst å benytte seg av Finn. Jeg opplever praksisen er uansvarlig.

Dyktig lege, håpløst legesenter

Strekerud er en dyktig lege med en profesjonell holdning. Han tar deg alvorlig og gjør legejobben sin.
Problemet er at han er plassert i et rotete legesenter. Det elektroniske timebestillingen virker ikke og resepsjonspersonale er lite profesjonelle, høflige og ikke minst effektive. Det er nesten et eget strev å få en time, hvor det som regel er lang ventetid. Skal man altså vente tre uker hvis man plutselig trenger legetime?
Konklusjonen er at legen er en god lege, men legesenteret er dårlig drevet og trenger bedre ledelse.

Utilgjengelig legekontor

Dr. Strekerud virket som en dyktig fastlege, ut fra de par gangene jeg var hos ham. Han tok seg god tid til både å lytte og diskutere problemstillingene på en respektfull måte, og han var løsningsorientert.

Han er per nå i 1 års permisjon, og det er dessverre lite positivt å si om fastlegekontoret han jobber ved for øvrig. Det virker som om samtlige som jobber der nå, har hendene mer enn fulle. Treg responstid på elektroniske henvendelser, og jeg har flere ganger opplevd å stå i telefonkø i over 20 minutter! Bytter derfor fastlegekontor.

Forståelsesfull lege!

Har hatt Strekerud i et par tiår nå. I en periode var jeg veldig syk og samtidig i konflikt med både NAV og arb.giver hvor han var til stor hjelp. Han er restriktiv ang. resepter, hvilket er bra. Flink på totalvurdering vedr. sykemeldinger. Lyttende og inkluderende lege som også tar i betraktning egne vurderinger av sykdomsforhold. Han tar gjerne en "dogfight" med NAV hvis nødvendig.

Eneste kjipe er lang ventetid på time.

Anbefales!