Finn Gunnar Strekerud

St.Olavs gate 12 0165 Oslo
Finn Gunnar Strekerud er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Gunnar Strekerud

Livredder !

Kunnskapsrik, profesjonell, fin dialog. Min fastlege i over ti år og blir det helt sikkert de neste 10 år, etter at han for to år tilbake reddet livet mitt med god gammeldags lytting. Mine to barn, min mann og jeg er evig takknemlige.

Har for dårlig tid

Hektisk, hektisk, hektisk. Tiden - ikke pasienten - i fokus.

Strekerud virker faglig svært dyktig, men som pasient føler man seg til bry.

Flink, men kjapp og vanskelig tilgjengelig

Positive først: Virker seriøs og vet hva han snakker om. Han forklarer bra hva han tenker og mener er riktig diagnose/medisin. Han har egentlig alle forutsetninger for å være en tipp topp lege.

Det største minuset med Strekerud er at det normalt er minst 20 dagers ventetid.

Det er for lenge å vente når man har en plage som er slitsom, men ikke akutt nok til å få øyeblikkelig hjelp-time (som også er vanskelig å få).

Det andre store minuset er holdningen/kompetansen på forværelset. Den manglende servicen man får her vitner dessverre om et dårlig drevet legekontor.

Det tredje er at konsultasjonene er i overkant kjappe, og konklusjonene dras kjapt (noe som har vist seg å slå feil ut for min del et par ganger, der riktig diagnose først har blitt satt da jeg etter et par uker må bestille ny time da hans medisin ikke funker).

Jeg kommer til å bytte fastlege, primært pga den altfor lange ventetiden.

Vanskelig lege å få time hos

Flink Lege, men er helt håpløs å få time hos. Hvis du er syk, kan du ikke vente på time i tre uker. Du har en mulighet og det er å ringe 08.15 for hastetime.Da må du være tilgjengelig på telefonen akkurat da.

Veldig effektiv, ganske hyggelig

Jeg anbefaler Strekerud til dem som liker effektivitet, minst mulig småprat, men vil ha en hyggelig nok lege.

For min del snakker han litt for fort, og jeg håper å finne en lege som får meg til å slappe enda mer av i pasientstolen.

Kort ventetid på kontoret, men omtrent alltid tre uker ventetid på vanlig time (mer akutt har jeg fått samme eller neste dag).