Finn Gunnar Strekerud

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Finn Gunnar Strekerud er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Gunnar Strekerud

Ikke så god til å lytte

Etter å ha hatt Strekerud som fastlege i ti år bytter jeg endelig. Har tenkt på å gjøre det mange ganger. Opplever at han ikke lytter noe særlig, prater mye, gjentar seg selv, og virker lite interessert i å ta tak i ting, med mindre det er noe helt konkret som hjernerystelse eller brudd.

Dyktig og travel. Mye krøll ifm sykmelding/dokumentasjon

Imøtekommende, varm og lytter mer enn andre leger jeg har vært borti.

Har dog skapt utrolig mye hodebry og merarbeid i forbindelse med sykmelding og behandlingsdager. Usikker på om dette kommer av lite erfaring innenfor psykisk sykdom/traumer, eller lite kjennskap til systemet hva gjelder NAV og arbeidsgiver.

Svært lite tilgjengelig, lang ventetid for svar og time. Legekontoret er også et verre rot med uhøflige resepsjonister som ikke tar deg på alvor.

Effective but not particularly human

Knowledgeable and effective doctor, but more machine than human. My previous doctor, whom I changed because I moved, was equally knowledgable and effective but also a warm human being who took his time and enjoyed his work. As as result he was always running late for appointments. Strekerud is always on time. I guess you can´t have it all. (The personell at the clinic is very pleasant, the lady taking the blood samples is the best!)

Flink og kjempe hyggelig!

Finn Gunnar Strekerud er fastlegen min og familien min i cirka 5 år snart, kjempe fornøyd med han, flink, dyktig og hyggelig! Bare et problem litt lang ventetid til han :(

Flink lege

Jeg har hatt Finn som fastlege i omlag ett år. Jeg er veldig fornøyd med Finn, og opplever at han er svært kunnskapsrik. Det er verdt å merke seg at Finn er god på treningsskader/muskulatur (det er min erfaring). Finn er blid og artig, og jeg har anbefalt han til venninner.

Hvis ikke Finn har ledig time får man time på dagen hos en av hans hyggelige kolleger.