Waqqas Mohammad Sultan

Autorisasjon (2003)

Holmlia Legesenter Telefonnummer22 75 20 6022 75 20 ...
Asperudveien 61/67 1255 Oslo
Waqqas Mohammad Sultan er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waqqas Mohammad Sultan

Stresset og travel

Dette er en lege som helst ikke vil ha deg som pasient. Du får en følelse av å være i veien og kaste bort tiden hans. Etter 31 år ved dette senteret, takker jeg for meg og finner meg en lege med empati og interesse for meg som pasient

For mange passienmter

Hver gang jeg besøker Sultan føles det som om han vil ha meg raskest mulig ut for å få inn en ny pasient.
Jeg føler meg bare som passient, ikker som et individ.
Han har ved 2 lettere inngrep brukt bedøvelse, men foretatt inngrepet før bedøvelsesmidlet har virket på tross av at jeg ba han vente litt.

Den verste erfaringen så langt

Moren min hadde time hos denne legen, hvor henne skulle bli sjekket for infeksjon. Istedenfor å gjøre det han skulle gjøre, fikk moren min beskjed om at henne skulle heller slutte å røyke, og bestille en annen time for å ta blodprøve (som i utgangspunktet var hensikten med dagens time).

Dette finner vi svært uforståelig, ettersom legen verken utførte det som han skulle, i tillegg fikk moren min refs for en ubetalt faktura fra 2009, som henne ikke visste om.

At dette ansvaret gikk utover min mor er helt uforståelig ettersom han selv burde ha kontroll over sine egne utgifter og innbetalinger. Til og med hans sekretær begynte å le da moren min forklarte situasjonen. I bunn og grunn endte hun ppp med å betale for en time hvor hun fikk høre at hun må slutte å røyke. Dette er uakseptabelt oppførsel fra en kjent lege, som vi gjerne ønsker å uttrykke slik at ingen andre opplever det samme som min mor gjorde.

Veldig fornøyd

Waquass Sultan kommer og henter. Hilser med håndtrykk, har øyekontakt, snakker med mild og vennlig stemme. Han setter seg tvers overfor meg og snakker direkte med øyekontakt. Han gir meg full oppmerksomhet og det virker som om han har all tid i verden.Han tar seg tid til å snakke om ting som ikke direkte er relatert til sykdommen.
Han gir god informasjon om det er noe og ringer og gir tilbakemelding på prøver. På eget initiativ tar han helsjekk med alle slags blodprøver. Det virker som han tror meg når jeg forteller om hva som plager meg.

lite fornøyd

Hatt som fastlege veldig lenge, er veldig sjeldent hos legen men de få gangene jeg har vært der har det ikke vært mye hjelp å få dessverre.

Kun fått beskjed om å "spise variert og være fysisk aktiv", noe som forsovet er et veldig godt råd men kanskje bedre egnet til andre enn en ung mann som allerede er veldig fysisk aktiv og har et godt kosthold?

Opplevde også at han brukte halve legetimen engang på å overtale meg til at det ikke var vits å gjøre noe/undersøke problemet noe videre da det var mange andre som hadde det værre.
Litt synd når man har brukt flere år på å prøve å løse opp i et problem, og gjorde at jeg følte jeg ble tatt lite seriøst pga at jeg ellers var frisk og blodprøvene var ok.