Fuk-Tai Poon Sundvor

37 av 2000

Fuk-Tai Poon Sundvor er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fuk-Tai Poon Sundvor

En god lege..

Ga meg god tid og spurte aktuelle spørsmål for å kartlegge diagnosen. Setter stor pris på at legen på ingen måte ga tegn til at hun er lite tid. Jeg fikk snakka fritt og forklart det jeg kunne. Hun kom med saklig løsninger..
Sekretær på resepsjon/lab var også veldig flink. Ble behandlet godt og ble tatt vare på mens jeg skulle gi noen prøver. Alt i alt begge lege og sekretær var veldig flinke :)

Burde heller jobbet med forskning

Det har vært et anstrengende lege-pasient forhold hele veien. Jeg sliter psykisk og ble fortalt at "ikke alle leger er interessert i din diagnose, vet du" da jeg ba om psykologisk hjelp. Hun har også vært ganske frekk "er det deg igjen, da?" når jeg kommer til avtalt time. Hun sa også at "du må ikke tro at vi leger er guder, vi er bare mennesker"- helt sjokkerende- jeg kom til henne fordi jeg hadde hørt hun var lyttende. Istedet for å undersøke meg ordentlig ble jeg avfeid med "du er bare nervøs", og etter en tid ble jeg diagnostisert med cøliaki, depresjon og angst. Skremmende.

Super fastlege!

Dr. Sundvor er hyggelig, proff og seriøs. En føler seg godt ivaretatt av henne. Heldige meg som har henne som fastlege!

Beste legen i byen?

VELDIG fornøyd med oppfølgingen. Kan bli en del ventetid på legekontoret, men å andre siden får man time (eller for den sin skyld respeter og annet) veldig raskt når man ber om det. Viser omsorg og interesse for stort og smått, flink til å prioritere og oppriktig. Dyktig på både fysisk og psykisk helse, og tar kampen med andre instanser når det trengs.

Bra fastlege - når du først får kontakt

Hun er en god fastlege som lytter og tar seg tid til "å se deg". Hun er grundig og tillitsfull. Det eneste - og til tide store problemet - er å få kontakt med legesenteret for å bestille time, få svar på prøver osv. Dette ligger først og fremst på legesekretærene (som er forskjellige hver gang..?!) Dette er synd og kilde til frustrasjon. Forøvrig gir jeg Fuk-Tai tommelen opp!