Fuk-Tai Poon Sundvor

40 av 2000

Fuk-Tai Poon Sundvor er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fuk-Tai Poon Sundvor

Fantastisk!

Har byttet fastlege mange ganger, og Dr Sundvor er et funn!
Fantastisk hyggelig og kompetent lege.

Uheldig med de som er ute i resepsjonen, som er lite hyggelige, til tider ekstremt frekke, men så kommer du inn til Dr Sundvor og alt er glemt.

Alltid forsinket

Man blir hørt og får hjelp, får også den tiden som trenges. Men veldig dårlig på å ta inn pasienter i avtalt tid. Møter man presis til sin time, er det alltid 30-40 min ekstra venting

Sundvor for the win

Sundvor er en trivelig, munter, morsom og veldig kompetent lege.
Hun har en oppfølging og et engasjement som overgår hva man forventer av en fastlege. Hun er ikke alltid like heldig med legesekretærene sine, men det skal ikke gå utover helheten av service man får hos Sundvor.
Den som får Sundvor som fastlege er heldige, hun er et praktekesmplar på hvordan fastlegestanden kan være.

Flott og omsorgsfull lege

Har aldri vært så fornøyd med fastlegen min som jeg er nå. Sundvor er omsorgsfull, empatisk og forståelsesfull. Man føler seg aldri dømt, noe som for meg er veldig viktig. I tilleg gjør hun jobben sin grundig, i motsetning til andre leger der du føler at de helst vil ha deg ut av kontoret så fort som mulig.

Engasjert lege!

Dr. Sundvor er en lege som strekker seg mye lenger enn det som kan forventes ved et legebesøk. Hun snur seg rundt og fikser på et blunk uforutsette behov du for eksempel glemte å gi beskjed om når du bestilte time. Det er kort ventetid ved bestilling og du møter en engasjert og tilstedeværende lege under legetimen. Dr. Sundvor er hyggelig og profesjonell og tar ekstra gordt vare på pasientene sine ( i forhold til andre leger). Hadde så lyst å gi henne skrøyten hun fortjener!