Kjell-Olav Borén Svendsen

Autorisasjon (1985)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Kjell-Olav Borén Svendsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell-Olav Borén Svendsen

fantastisk omsorgsfull fastlege

Kjell Olav virklig gir deg følelsen av at DU er viktig da du er på besøk. han tar seg god tid til å gå igjennom alle plager. Er ikke redd for å henvise til eksperter

En lege som ser deg!

Ser at mange skriver her at han ofte er forsinket, og det er sant. Men grunnen til at han er forsinket er jo at han tar pasientene sine på alvor. Han er en av de få leger som ser deg i øynene og virkelig mener det når han sier "hvordan har du det?".
Jeg tenker når jeg skal til legen at da forventer jeg at det tar lang tid med venting. Men jeg VET også at mine problemer, tanker, symptomer vil bli tatt på alvor når jeg kommer inn, og det er jammen ikke noe jeg kan si om alle leger.
Uten tvil beste legen jeg har hatt noen gang!

Sympatisk lege

Jeg er veldig fornøyd med han som lege. Han er empatisk, hyggelig og hører på pasienten. Min erfaring er at han også får fortgang i ting hvis man kommer med noe spesielt. Er nok sant som de fleste skriver at han er som regel forsinket- men når man har kommet inn så glemmer man det med en gang. Anbefaling: bestill tilme på morgenen!

hyggelig men altfor mye forsinkelse.

Alltid forsinket (opptil 2 timer). Hadde han tatt data kurs for å lære seg å taste hadde han ikke vært så forsinket. Ellers er han en hyggelig lege.

Beregn god tid

Konstant forsinket. Har hatt time slik at jeg er hans andre pasient for dagen, og allerede da er han 20-30 minutter forsinket. Det baller på seg utover dagen, og jeg har opplevd å vente både en og to timer på å komme inn. Ganske irriterende når du egentlig burde vært på jobb.

Er ventetiden som trekker ned. Ser ikke at de andre legene på Frogner har like lang ventetid. Når du først kommer inn, er han en lyttende og oppmerksom lege som virker interessert i pasientene sine. Men er glad jeg ikke trenger å gå dit ofte, da hadde jeg nok i større grad vurdert å bytte lege. Tid på venteværelser er bortkastet tid, og av og til føler jeg at det er litt arrogant av legen å ta så lite hensyn til at pasienten kaster bort opptil to timer på et venteværelse.