Kjell-Olav Borén Svendsen

Frogner Helsesenter

Autorisasjon (1985)

1 person

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Kjell-Olav Borén Svendsen er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell-Olav Borén Svendsen

Overrasket over klager på forsinkelser

Jeg valgte ham fordi kjæresten min følte seg så ivaretatt, og ville at jeg også skulle få go behandling.
Hun var i begynnelsen noe betuttet over at en time satt opp kl 11 ikke begynte før lang tid senere, men hva annet har en nok av enn tid når en er syk?
Grunnen til forsinkelsene er jo at stakkaren faktisk tar seg tid til å sette seg inn i hva som rører seg rundt klienten utover det som gir symptomer som er åpenbare...
Jeg er fullt forberedt på å måtte vente en time, og om nødvendig mange timer, dersom pasienten før meg er litt seig å hale alle problemer ut av. Selv prøver jeg å fatte meg i så korte ordelag som mulig, men jeg har ganske stor tillit til at akkurat dette mennesket vil ta gode avgjørelser. Jeg vet at han er svært vel ansett blandt kolleger, så at min helse ivaretas så godt det lar seg gjøre er jeg helt trygg på.
At forsinkelser plager noen, det skjønner jeg, men helsen går vel foran, eller...?
Ta med en bok, så har du det helt fint, og kanskje rekker du å lese flere fordi du tålmodig venter.

En hedersmann

Har hatt Kjell-Olav som lege i over 20 år og kommer aldri til å bytte.
Kunnskapsrik, hyggelig, tar deg på alvor og er ærlig.
I tillegg virker han oppriktig interessert i hvordan jeg har det. Svendsen får mine aller beste anbefalinger!!

Utrolig behjelpelig og forståelsesfull. Gikk ut av legen med ett smil om munnen! Han ga meg god informasjon, og tok seg god tid til å hjelpe meg!

Alltid forsinket

Har vært på to timer hos denne legen. Begge gangene måtte jeg vente langt over en time for å komme inn. Pasienter som har glemt timen får komme inn først, og slik ruller snøballen. Umulig å avtale legetime når det foregår slik. Man må ta seg fri fra jobb en hel dag for å være sikker på å komme inn.

Super lege, altfor lange ventetider

Jeg har hatt Kjell-Olav som lege i et par år nå. Digger han som person og som lege men dessverre må man regne med MINST en times venting hver eneste gang man skal dit. I dag hadde jeg allerede ventet i en time og da jeg gikk til resepsjonen for å si ifra at jeg skulle dra sa hun at det fortsatt var 3 foran meg i køen, selv om jeg altså hadde avtale en time tidligere. Jeg vurderer nå å bytte fastlege pga dette til tross for at jeg er veldig fornøyd med å ha Kjell-Olav som lege.