Fredrik Severin Thorn

Autorisasjon (1991)

Fredrik Severin Thorn er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fredrik Severin Thorn

Bra-

Denne legen er der for pasientene sine. veldig flott. ryddig og grei.

Helt Max.

Fredrik er den beste legene jeg har hatt. Han har en fantastisk evne til å lytte. Om jeg lurer på noe, får jeg svar. Han tar seg tid, og jeg føler av at han har god tid til meg selv om neste pasient venter utenfor.

Han fremstår som dyktig, empatisk og sterkt tilstedeværende. Han følger opp på telefonen og stiller opp på møter.

Han stiller opp på alt og ikke noen ting er problem, han støtter, oppmuntrer, motiverer og ser løsninger. han er streng og mild på samme tid. Han er kjempeflink til og lytte og stiller de rette spørsmålene, han møter deg alltid med ett smil, så føler man seg alltid velkommen og ett hvordan går det og dette fikser vi sammen.

Han er nesten som en "psykolog" han ser både det fysiske og psykiske og greier og se hele menneske. uten denne legen vet jeg ikke hva eller hvor jeg hadde vært

han har humor og man føler seg ivaretatt og beskyttet. han kommer med gode råd, tipser deg om hvordan man kan takle ting som ikke er lette og han føler alltid opp, begrunner ting og forklarer.

Verden trenger flere leger som Fredrik.

Helt topp

Opplever at denne legen stiller opp 110% for pasientene sine. Har hatt behov for hjelp, støtte og oppfølging i en tøff periode og da har han vært der. Fulgt opp, støttet oppmuntret, funnet løsninger og vært det. Fulgt opp på møter utenfor kontoret, tatt tlf ingen ting har vært noe problem. Proff til fingerspissene. Kan ikke fullrose nok.uten hans støtte hadde alt vært annerledes. Time på dagen er ikke noe problem og tar seg god tid. Veldig trygg. Lett og få tillit til og behandler pasienten med respekt. Lydhør og kommer med gode innspill.

Bra lege - dårlig tilgjengelighet

Jeg har benyttet Thorn som lege i flere år og er kjempefornøyd med konsultasjoner og henvisninger. Han går ikke av veien for å utføre medisinsk behandling selv (i de tilfeller det er mulig) i motsetning til andre "henvisningsleger" jeg har hatt.

Men ventetiden for å få time (som regel over 2 uker) og forsinkelsene på oppsatt time (gjerne 30-40 minutter eller mer) er helt uholdbare. Og hvis du er forkjølet for tredje dag på rad eller har et barn som har fått en betennelse og trenger antibiotika er det bare å glemme Nordstrand legesenter. Personalet er ikke behjelpelige og henviser deg bare til legevakten.

Solid og dyktig.

Dette er en veldig faglig dyktig lege hvor du kan føle deg trygg på faglig oppdatering og kunnskap. Han kan virke litt lite tilstedeværende til tider, men lytter likevel godt. Be om dobbel time for prat som krever tid. Vær tydelig på dine ønsker.
Fra å ikke kjenne denne legen for fem øre, gikk han på eget initiativ inn i mitt tilfelle da det ble alvorlig. Han støttet meg utover det som er vanlig.

Anbefales.