Anh Thi Tran

Tlf: 23 34 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anh Thi Tran er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anh Thi Tran

En flott lege

Jeg forstår ikke alle disse negative kommentarene. Har vært min fastlege så lenge jeg kan huske. Hun er rolig, behagelig og har full kontroll. Men er sikkert ikke en lege som skriver ut sykemeldinger og medisiner uten at det er behov. Og slik skal det være. Hun har alltid svar på spørsmålene mine og er nøye. En svært rolig, dyktig og behagelig lege som bryr seg om meg

Den værste legen på Stovner som skulle ha fått sparken

Var hos henne med svigermor (var tolk)og beskyldte meg for å lyve og ikke fortalte henne alt det svigermor fortalte meg som jeg skulle fortelle henne.Hun sa til meg:" d forteller meg ikke alt som din svigermor sier og det er noe du skjuler for meg." Plutselig tar hun opp et ark fra skuffen sin og begynner å stille meg spm for at hun skal bestille tolk for min svigermor neste gang vi kommer.
Da jeg spør henne om hvorfor hun stiller disse spm sier hun alle de som kommer til meg får ikke bruke slekt som sin tolk.j har alltid vært tolk for familien hos andre leger og ingen har sagt noe sånt til meg. J fikk ikke lov å hente en utdannet tolk selv fordi hun stolte ikke på meg.Alle som har henne som lege få dere en ny lege.Hun er ingen dyktig lege. Hun er negativ og ikke noe opptatt med pasientene sine.hun er kun på jobb to ganger i uken. Har vikar de dagene hun ikke er der. Vikaren hennes er mye hyggeligere enn henne

Lite tilstede på legesenteret

Jeg har ingen ting negativt å si om dr.Tran bortsett fra at hun sjelden er tilgjengelig. De få gangene vi har hatt behov for legetime, har vi komme til vikarer eller andre leger på legesenteret.

Uhyggelig og useriøs fastlege

Allerede etter første time hos doktor Tran hadde jeg hattden verste legeopplevelsen noensinne. Jeg hadde tidligere fått påvist svært lavt stoffskifte hos privat lege og fått beskjed om å starte opp på regulerende medisiner. Dette valgte jeg å oppsøke min nye fastlege for og det ble tatt tester, samt at jeg tok med prøveresultatene fra privatpraktiserende legen jeg var hos. Tran reagerte med at dette ikke var noe hun ville(!) skrive medisiner for, selv om jeg lenge hadde hatt alle symptomene og gikk gjennom en svært tung periode fysisk og psykisk. Uten begrunnelse og ytterligere forklaring avfeide hun alle spørsmål og var veldig nedlatende i måten hun snakket på, nektet nærmest å høre på det jeg hadde å si og så ekstremt uinteressert ut. Senere sa den nye fastlegen at jeg burde ha startet på medisinene for lenge siden, og synes Trans holdning var veldig rar. Jeg vil ikke anbefale noen å gå til henne. Heller er hun aldri tilgjengelig på kontoret og man blir alltid videresendt til vikar (vikaren er forsåvidt hyggeligere enn henne).

Den mest uprofesjonell og lite konsentrert legen jeg har opplevd

Jeg har ingen kommentar om hennes faglig kompetanse fordi det er utenom min kunnskap.
Hun er fastlege til mine familie men ikke min. Min sønn har alltid har vært syk og vi er often på Stovnerlegesenteret. Hun er sjelden å treffe og ubehagelig å prate til når man treffer henne. Hun er avvisende og virker ikke at hun tar hensyn til dine plager. Hun glemmer å fortelle om resultatet hun får fra blodprøver og glemmer å sende henvisningen til undersøkelser. Min sønn er 2 år gammel og er heletiden hun vil ikke henvise ham til spesialist.

Hun er elendig og jeg vet ikke hvordan kan hun fortsatt praktisere som fastlege i Stovne legesenter. Unskyld meg for upassende språk bruk.

Min familie bytter fastlegen i dag!

Den verste lege

Hun er useriøse, ikke bryr seg om sine pasienter og deres sykdommer. Tar seg ikke tid for pasienter, men alltid sent. Snakker av og til nedlatende. Veldig misfornøyd. Komme til å bytte fastelege fort som mulig.

Styr unna!!!

Useriøs lege som ikke bryr seg om sine pasienter. Med en gang jeg kommer inn så vil hun bare bli kvitt meg så fort som mulig. Ble fortalt at det var min feil at jeg var kvalm,trøtt og kastet opp på jobb gjennom svangerskapet. Snakker nedlatende til meg og hører ikke på noe jeg har å si. Hjelper heller ikke at hun bare er på kontoret 2 dager i uken. Skal bytte fastlege så fort som mulig.

Legen min :)

Tran har vært min fastege i snart 10 år.
Har ingenting negativt å si annet en at hun ikke jobber hel uke. Må "planlegge" når jeg skal bestille så jeg får henne. Skal sies at jeg kun har hatt behov som kan vente en dag eller to( hals, ørebetennelse o.l)
Kjenner ikke igjen at hun er nedlatende eller ikke har tid!
Jeg kommer ikke til å bytte lege, er kjempefornøyd!

Er aldri på kontoret

Anh må være den eneste legen som ALDRI er på kontoret.
Stort sett er det dr. Chadry som får hennes pasienter.

God fastlege i mange år

Tar seg god tid til meg, forståelsesfull og etter min mening dyktig.

usympatisk lege

Er hittil den verste fastlegen jeg har hatt. Etter en time hos henne føler man seg virkelig hjelpeløs. Hun er alltid sen, snakker nedlatende og er usympatisk.

Hun er nedlatende, frekk og arrogant. Holdningen hennes viser at pasienten ikke er "verdig" hennes dyrebare tid!

Har hatt henne som fastlege i mange år, har holdt ut lenge i håp om forandring. Men hun fortsetter å snakke nedlatende. Hele holdningen og kroppspråket hennes oser av likegyldighet og arroganse. Viser lite profesjonalitet! Hun trenger å ta opp medisinkurs i fht samhandling med pasienter!

en frekk 'robot' doctor

Frekk, respektløs, og taler nedlatende og oppleves som en mobber. Seriously, denne kvinnen bør ikke jobbe med mennesker, kanskje roboter hadde passet bedre som hennes pasienter.

Dårlig til å kommunisere med en pasient, som en profesjonell lege

Tar seg ikke tid til å høre på pasienten. Føles som om hun bare vil bli kvitt pasienten fortest mulig. Mangler omsorgsfølelse. Hun er sikkert flink og profesjonell med den medisinske kunnskapen hun besitter, men har en nedlatende måte å prate på innimellom, slik jeg har oppfattet det.