Anh Thi Tran

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Anh Thi Tran er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anh Thi Tran

En flott lege

Jeg forstår ikke alle disse negative kommentarene. Har vært min fastlege så lenge jeg kan huske. Hun er rolig, behagelig og har full kontroll. Men er sikkert ikke en lege som skriver ut sykemeldinger og medisiner uten at det er behov. Og slik skal det være. Hun har alltid svar på spørsmålene mine og er nøye. En svært rolig, dyktig og behagelig lege som bryr seg om meg

Den værste legen på Stovner som skulle ha fått sparken

Var hos henne med svigermor (var tolk)og beskyldte meg for å lyve og ikke fortalte henne alt det svigermor fortalte meg som jeg skulle fortelle henne.Hun sa til meg:" d forteller meg ikke alt som din svigermor sier og det er noe du skjuler for meg." Plutselig tar hun opp et ark fra skuffen sin og begynner å stille meg spm for at hun skal bestille tolk for min svigermor neste gang vi kommer.
Da jeg spør henne om hvorfor hun stiller disse spm sier hun alle de som kommer til meg får ikke bruke slekt som sin tolk.j har alltid vært tolk for familien hos andre leger og ingen har sagt noe sånt til meg. J fikk ikke lov å hente en utdannet tolk selv fordi hun stolte ikke på meg.Alle som har henne som lege få dere en ny lege.Hun er ingen dyktig lege. Hun er negativ og ikke noe opptatt med pasientene sine.hun er kun på jobb to ganger i uken. Har vikar de dagene hun ikke er der. Vikaren hennes er mye hyggeligere enn henne

Lite tilstede på legesenteret

Jeg har ingen ting negativt å si om dr.Tran bortsett fra at hun sjelden er tilgjengelig. De få gangene vi har hatt behov for legetime, har vi komme til vikarer eller andre leger på legesenteret.

Uhyggelig og useriøs fastlege

Allerede etter første time hos doktor Tran hadde jeg hattden verste legeopplevelsen noensinne. Jeg hadde tidligere fått påvist svært lavt stoffskifte hos privat lege og fått beskjed om å starte opp på regulerende medisiner. Dette valgte jeg å oppsøke min nye fastlege for og det ble tatt tester, samt at jeg tok med prøveresultatene fra privatpraktiserende legen jeg var hos. Tran reagerte med at dette ikke var noe hun ville(!) skrive medisiner for, selv om jeg lenge hadde hatt alle symptomene og gikk gjennom en svært tung periode fysisk og psykisk. Uten begrunnelse og ytterligere forklaring avfeide hun alle spørsmål og var veldig nedlatende i måten hun snakket på, nektet nærmest å høre på det jeg hadde å si og så ekstremt uinteressert ut. Senere sa den nye fastlegen at jeg burde ha startet på medisinene for lenge siden, og synes Trans holdning var veldig rar. Jeg vil ikke anbefale noen å gå til henne. Heller er hun aldri tilgjengelig på kontoret og man blir alltid videresendt til vikar (vikaren er forsåvidt hyggeligere enn henne).

Den mest uprofesjonell og lite konsentrert legen jeg har opplevd

Jeg har ingen kommentar om hennes faglig kompetanse fordi det er utenom min kunnskap.
Hun er fastlege til mine familie men ikke min. Min sønn har alltid har vært syk og vi er often på Stovnerlegesenteret. Hun er sjelden å treffe og ubehagelig å prate til når man treffer henne. Hun er avvisende og virker ikke at hun tar hensyn til dine plager. Hun glemmer å fortelle om resultatet hun får fra blodprøver og glemmer å sende henvisningen til undersøkelser. Min sønn er 2 år gammel og er heletiden hun vil ikke henvise ham til spesialist.

Hun er elendig og jeg vet ikke hvordan kan hun fortsatt praktisere som fastlege i Stovne legesenter. Unskyld meg for upassende språk bruk.

Min familie bytter fastlegen i dag!