Said Tutunchian

Autorisasjon (2010)

Said Tutunchian er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Said Tutunchian

Dyktig og proaktiv!

En god lytter og en dyktig lege. Han er vet sine begrensninger og konferer med ulike instanser ved behov. Føler at jeg og familien er i de beste hender!

En av de flotteste medmenneskene

Jeg er en av de heldige som har Said Tutunchian som fastlege. Beklager til dere andre, tror listen hans er konstant full som fastlege. Traff han første gang i 2010 ved en tilfeldighet da jeg trengte en eller annen resept. Ved det tidspunktet var han helt ny ved harbitzalleen legesenter, jeg fikk en time hos han som vikar, gikk etter den timen rett hjem, logget meg inn på nettet og skiftet over til han som fastlege. Han er imøtekommende, forståelsesfull, motiverende, dog meget pragmatisk, men han ser meg som ett totalt menneske. En person jeg har stor respekt og tillit til fordi han er den han er som menneske samt hans grunnverdier, ikke bare fordi han er legen min. Skal også legges til at fyren er en smarting med mye humor - dvs at han totalt sett er faglig dyktig. Tommel opp!

Ingen god lytter!

Sliter du med psykiske lidelser er det lurt å velge en annen. Ingen god lytter, men er rask til å rekvirere til spesialist.

En kjempeflink lege

Han er en meget empatisk lege, og har god kunnskap. Man kan snakke åpent om sine plager, han gjør allt han kan for å hjelpe.
Jeg stoler på ham med mitt liv :)

Flink og dyktig lege

Jeg har Said som min fastlege. Er veldig fornøyd. Han viser stor kunnskap og tar seg tid til å høre på meg. Fint å ha en fastlege som veit min for-historie og vil oppriktig bidra til å få meg frisk når jeg er syk. Setter også pris på at jeg kan se når han har ledig time så jeg enkelt kan booke time.

Jeg har vært pasient hos han i mange år og vil anbefale alle å få han som sin fastlege.