Said Tutunchian

Autorisasjon (2010)

Said Tutunchian er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Said Tutunchian

Beste lege jeg har hatt.

Denne legen tar deg på alvor.han ser på deg mens han snakker.Han forklarer godt,uten å måtte slå opp i bøker.Hyggelig,flink.
Føler meg trygg hos han.

Beste fastlege jeg har hatt

Ser deg som menneske, tar seg tid til pasienten. Er effektiv, forklarer som er lett for meg å forstå.
Han er lett tilgjengelig og følger opp på en effektiv måte.

Absolutt beste legen jeg har hatt

Er student og kan få billigere lege med kortere ventetid gjennom SIO. Men frykten for å miste Said som fastlegen overveier.
Tar seg tid til pasienten, er effektiv og forklarer på et nivå alle kan forstå. Anbefales alle som får muligheten!

Litt mindre hyggelig med damene man bestiller time hos, men når du først møter sykepleiere, leger etc. som jobber der, er de respektfulle og hyggelige!

Beste legen jeg har hatt.

Har hatt Said som fastlege siden 2011, og har ingenting å utsette på hans arbeid. Han er en forståelsesfull ung mann som bryr seg om dine problemer og utfordringer. Han ringer alltid etter at prøver er tatt og gir beskjed om hva som ble resultatet.

Han gir deg energi og pågangsmot selv i de vanskeligste situasjonene. Bortsett fra i fellesferien så er han som oftest tilgjengelig både ved personlig oppmøte, over telefon og epost.

I tillegg syns jeg damene som jobber på resepsjonen er som oftest hyggelige og hjelpsomme.

Anbefales på det sterkeste.

Den beste fastlege!

Dr. Said ikke bare kan faget sitt, men første og fremst, kan han menneske.
Jeg er utrolig glad for å ha han som min og mine barnas fastlege, vi er veldig heldige!