Gry Elin Tøfte-Furu

Autorisasjon (2000)

Gry Elin Tøfte-Furu er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gry Elin Tøfte-Furu

Bra lege med høy kompetanse

Lege som lytter på pasientene sine. Henviser når det er nødvendig. Oppfatter henne som faglig dyktig. Er god på å forklare og føler ikke at hun har dårlig tid til tross for at tiden er begrenset.
Bor nå et stykke fra legekontoret men beholder denne gode legen.

Alltid blid og hjelpsom

Blid, hjelpsom, kunnskapsrik og forståelsesfull. Tar seg tid og behandler pasienten med respekt.

Imøtekommende lege

Jeg byttet til Gry-Elin da jeg ville ha kvinnelig lege. Når jeg byttet hadde hun akkurat gått ut i permisjon og jeg fikk Elena. Signerer de andre som har skrevet her at hun hadde ikke fått noen stjerner av meg. Gry-Elin virket faglig dyktig og tok tak i problemene mine og var veldig imøtekommende og ikke minst hyggelig! Anbefales!

aldri sett noe til

Har hatt Tøfte-Furu siden jeg var født, men har aldri vært tilstede når jeg har trengt henne. Derfor har jeg byttet. Derfor vil jeg heller ikke vurdere henne. Men vikaren hennes, Elena Igorevna, hun hadde ikke fått noen stjerner fra meg.

Legen er i permisjon

Legen har siste året hatt permisjon. I hennes sted lege Elena Igorevna Semenenko. Gry Elin Tøfte-Furu er en forholdsvis grei lege å forholde seg til. Tror hun vil møte utfordringer når hun kommer tilbake. Kjedelig at det ikke er mulig å vurdere Semenenko. Hun ville ikke fått noen stjerner av meg.