Thomas Tønseth

Autorisasjon (1997)

Thomas Tønseth er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Tønseth

En fin mann

Jeg har hatt Tønseth som fastlege i noen år nå. Og som person så er han veldig bra. Og jeg er for det meste fornøyd med hvordan han er som lege. Men jeg er enig i noe av det som står under her. Det er ganger da jeg føler at det fort blir det psykiske som er årsaken.

Størrelse, legning eller hud farge, Yes he can!

Thomas er den av legene jeg har hatt som tar ting på alvor både når du har vondt eller har det vondt. Om det er fysisk eller psykisk tar han den tiden han trenger og vurderer alltid situasjonen på ett nivå jeg aldri har opplevd.

Som pasient forventer man mye i ett land hvor man har alt, og dette er legen som bruker sin arbeidsdag til å virkelig hjelpe folk som trenger det størrelse, legning eller hud farge, Yes, he can!

Hyggelig, men kanskje ikke opptatt av å lete etter svar?

Brukt Tønseth i mange år- På den positive siden er han lett snakke med, har en god porsjon humor, og tar seg god tid.
På den negative siden må jeg si at han slår seg fort til ro med en pasients tilstand, uten nødvendigvis å lete videre for å finne svar. Det haddev ært hyggelig å finne kjærnen til problemene, ikke å leve med sykdom i mange år. Man blir ganske redusert. Har selv tatt initiativet til å sjekke ut en del ting, og de har vist seg å være ting som kan behandles. Dette ville ikke blitt oppdaget uten egeninnsats, mne jeg synes nok at legen som har journal for år tilbake burde være den som kom med forslag til "veien videre". Han burde vite bedre enn meg hva som kan sjekkes ut, hva som bør prøves. Men som sagt, hvis det viktigste er å ha en hyggelig lege - så er han er sikker vinner..

Flott menneske!

Flott menneske, god lytter, handlekraftig, positiv og har integritet..

Seriøs, hyggelig, kjempedyktig

Hadde han som fastlege for en tid tilbake og er den fastlegen jeg har fått mest hjelp av. Vurderer å bytte tilbak til tross for 1,5 t reisevei!