Thomas Tønseth

Autorisasjon (1997)

Thomas Tønseth er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Tønseth

Usikker

Jeg trodde Tønseth var en kjempe bra lege, han tok meg alltid alvorlig og han sjekket det han kunne trodde jeg.
MEN, jeg byttet fastlege pga jeg flyttet så langt unna, og da fikk jeg endelig en diagnose ( morbus chron) som han ikke hadde klart og finne.
Han er jo en bra lege, men hvorfor når jeg var der i så mange år kunne han ikke finne denne diagnosen. Det ble til at det var psykisk, og ja det blir psykisk problemer når man sliter med smerter hver eneste dag.

Superlege

Har hatt han som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd! Har en kronisk sykdom som gjør at jeg til tider er ofte innom. Han tar seg alltid god tid og man føler seg godt ivaretatt. Har fått barn, og han er også helt suveren i møte med de små.
Jeg er kjempeglad for at jeg er så heldig å ha Tønseth som min fastlege!:-)

Meget fornøyd

Har hatt denne legen som fastlege noen år. Han er menneskelig og lyttende. Jeg føler meg ivaretatt og behandlet med verdighet. Han virker dyktig og effektiv. Mine beste anbefalinger!

Utrolig fornøyd

Har gått fast til Tønseth i over 11 år pga av kronisk psykisk sykdom. Og jeg er kjempefornøyd. Han tar meg alvorlig både når det er psykisk men også fysisk. Det har vært mange kriser fysisk og da får jeg komme med en gang, også når han er borte. Da får jeg time hos en av de andre legene. Det er veldig bra samarbeid mellom alle legene, de spør hverandre dersom de er usikre og ringer Tønseth om han ikke er der. Men det er ikke ofte at han ikke er tilstede.
Han kommer også på ansvarsgruppemøter og ringer NAV dersom de ikke følger opp som de skal. Det er aldri problemer med å få videre henvisning om det er DPS eller sykehus. Som kronisk syk med store behov har det aldri vært fastlegen som har vært problemet men spesialisthelsetjenesten. Viser stor innsikt når det kommer til psykiske lidelser og alt det andre som følger med. Har humor og jeg føler ikke at jeg er hypokonder når jeg har fysiske sykdommer.

Men han er ettertraktet og har full liste. Tror han kunne fått venteliste dersom det var mulig

Den beste legen jeg vet om.

Veldig hyggelig, ordentlig og flink. Får time raskt dersom det er alvorlig.