Lars Holm Tjessem
Mann, 42 år
Kan ikke få skrytt nok av Lars. Han er helt unik i måten han viser empati og forståelse for pasientene sine på, både når det gjelder barn og voksne. Jeg har aldri vært mer fornøyd med en fastlege noensinne. Hos Lars er du i trygge hender!
Har vært hos Lars flere ganger gjennom våren og sommeren. Opplever han som en lege som lytter og tar seg tid til pasientene sine. Har følt meg godt ivaretatt gjennom en tung periode.
-Svært fornøyd med ny og stabil fastlege som viser respekt, empati, faglig kunnskap, genuin interesse for kompliserte medisinske utfordringer og meg som pasient.
-Blir også møtt av dyktige og imøtekommende legesekretærer.
Har vært hos Lars 2 ganger. Begge gangene ble jeg møtt med forståelse, faglig medisinsk dyktighet og nysgjerrighet. Han virker rett og slett "våken'. Som "fortvilet" patient følte jeg meg tatt på alvor.