Parveen Wadhwa

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (2006)

Kolbotn Legesenter Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalsruds Plass 5 1410 Kolbotn
Parveen Wadhwa er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

Dyktig og trygg!

Jeg har hatt Dr. Wadhwa som fastlege i mange år og er absolutt den beste legen jeg har hatt! Jeg har alltid følt meg tatt på alvor, lyttet til og trygg med hans vurderinger. Dr. Wadhwa er kunnskapsrik og dyktig. Han er også fastlegen til familien min, og er utrolig fin og rolig med barna. Jeg vil anbefale han på det varmeste!

Trygg og kunnskapet

Dr. Wadhwa. er veldig vennlig lege som lytter til og prøver å forstå problemet med pasienten med et kjølig hode. I tillegg forklarer han problemet til pasienten og prøver å gi den beste behandlingen. Han viste aldri motvilje mot å henvise meg til spesialisten når helsetilstanden min krevde det. Reseptene og rådene hans har vært veldig nyttige.

en god lege og et godt menneske.

Fantastisk kompentent lege både når det gjelder det medisinskfaglige og når det kommer til det å samtale med pasienter. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe. Parveen er dyktig og har en utrolig fin måte å møte mennesker på. Rett og slett en helt fantastisk lege!

Lege med stort hjerte som gjor sitt beste for å hjelpe pasient.

Han er en en trygg og kompetent person som hører på deg. Hyggelig å prate og gir utdypende svar på spørsmål.Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe.

Hvis mann trenger å få hjelp i virkeligheten gå til lege Wadhwa

Jeg ønsker å skrive få ord om min lege , som er verdens beste lege syns jeg. Har hatt flere lege men alldri har truffet noen som er så omsorgsful, og villig til å hjelpe pasient som Parvenn.
Trenger dere kvalifisert og dyktig lege med fortståelse og empati? ikke nøl, bare bestill tid hos Parvenn Wadhwa.