Parveen Wadhwa

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege
Mann, 50 år

Spesialisering

  • Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Godkjenning

Autorisasjon (2006)

Ledige plasser

0 av 1350
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

Ingen på venteliste

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Kolbotn Legesenter Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn
Parveen Wadhwa er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(38)
38 vurderinger
Tilgjengelighet
(28)
28 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(31)
31 vurderinger
Service
(28)
28 vurderinger

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

Jeg liker fastlegen min

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har vært pasienten til Dr. Parveen i et par år nå og jeg er meget fornøyd. Det er lett å få timer, han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige instansene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg som pasient. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Ikke nok med det så er kontordamene meget hyggelig også, det er et stort pluss.

snill og omsorgsfull lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han har vaert min fast lege over 5 aar og tenkte aldri a bytte lege. Han gjor sitt betste for a hjelpe pasienter.
Jeg anbefaler ham sterkeste.

Frekk og utrygg

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var frekk og utrygg mot min 3 år gamle sønn. Brukte ikke 1 sekund å å gjøre han trygg, å synes han var ekkelt fordi han "pelte' seg i nesa som en vanlig 3 åring gjør.. dette kommenterte han direkte til sønnen min og bare han gå å hente papir.. verste legen jeg har vert borti noen sinne! Anbefales ikke K det hele tatt. Og han er ike god til å lytte å man føler deg ikke trodd på..

Kunne vært litt mer positiv?

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det er fint at man får legetime hos han raskt når man trenger det i siste liten, fremfor å måtte vente på fastlegen. Når det er sagt, kunne han vist litt mer interesse for pasienten. Jeg stilte spørsmål og ønsket råd videre, men ble raskt avbrutt og fikk korte svar. Det er fint at han ønsker å være kortfattet og effektiv, men som pasient, ønsker man å føle seg ivaretatt når man først oppsøker legen. Han kan kanskje lytte til det pasienten har å si, og svare på en litt mer hyggelig måte. Det kan virke veldig nedlatende måten han snakker til deg på, selv om det mest sannsynlig ikke er meningen. Ønsker ikke å fornærme noen, men håper på bedre opplevelse neste besøk :)

Ikke fornøyd, blir ikke tatt på alvor.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lytter, ja, men hører etter, nei.
Når en bruker blodtrykksmedisin bør ikke legen da automatisk ta dette ved konsultasjonen?
Etter flere forsøk på å bli hørt angående hudplage på ryggen ble jeg siste gang anbefalt å ikke benytte så varmt vann i dusjen. Synes det var veldig useriøst.
Er det virkelig fastlegens oppgave å, for alt det er verdt, å holde pasientene unna resten av helsesystemet?
Jeg kommer til å bytte fastlege.

Vis flere...